Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Relation
Help
Language
English
русский
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
For authors
ISSN:
2310-757X
Электронный научный архив УрФУ
Browsing by Relation Стратегии развития социальных общностей, институтов и территорий. Т. 1. — Екатеринбург, 2019
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Ж
З
И
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ъ
Ы
Ь
Э
Ю
Я
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 75
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2019
An Analysis of Cross-Cultural Communications in the Work of PR Specialists at UrFU
Oleneva, P.
;
Оленева, П.
2019
Analysis of the Influence of the Mass Media on the Creation and Transformation of the Political Leader`s Image: the Content Analysis Method of the Media by the Example of Angela Merkel`s Image During the Peak of the Migration Crisis
Rakitskaya, P.
;
Ракитская, П. И.
2019
Can Self-Leadership Be Used to Foster the Entrepreneurship Competence Framework?
Brandt, T.
;
Da Silva Gomes, J. F.
;
Polbitsyn, S.
;
Брандт, Т.
;
Да Сильва Гомеш, Дж. Ф.
;
Полбицын, С. Н.
2019
The Conflict of Brands’ Symbols Against Oblivion
Enoc, S. R.
;
Энок, С. Р.
2019
Entrepreneurship in the Arctic Regions: Reviewing Arctic Policies of Finland, Russia and Sweden
Taivalantti, T.
;
Polbitsyn, S.
;
Тайвалантти, Т.
;
Полбицын, С. Н.
2019
International Communications for the Promotion of Pseudo Events on the Example of the 2018 World Cup
Fedoseev, D.
;
Федосеев, Д. С.
2019
Misunderstanding Human Education: the Modern University Case
Olkhovikov, K.
;
Ольховиков, К. М.
2019
SMM-продвижение организаций в сфере индустрии красоты: структурно-содержательные особенности рекламных текстов
Shmakova, E.
;
Шмакова, Е. И.
2019
The Study of the Applicability of the Principles of the American Advertising School in the Russian Society (Based on Expert Opinion)
Bukrina, D.
;
Букрина, Д. Э.
2019
Understanding the Public Relation in India
Lienthang, S. L.
;
Лиентханг, С. Л.
2019
Usage of Circuit of Culture Model in Analyzing Promotion of an International Event: at the Example of Dubai Expo 2020 PR Campaign
Nechaeva, O.
;
Нечаева, О. С.
2019
Video Blog as a Communication Tool for Mutual Rapprochement of Foreign and Local Students in the Context of the Implementation of Soft Power with Mutual Effect
Augambayeva, D.
;
Frants, V.
;
Аугамбаева, Д. Д.
;
Франц, В. А.
2019
Анализ воздействия государственных мер поддержки моногородов на тенденции их социально-экономического развития
Ivanova, M.
;
Иванова, М. В.
2019
Аудиовизуальная городская среда и проблемы аудиовизуального «загрязнения»: оценки и мнения жителей южно-российских городов
Kienko, T.
;
Киенко, Т. С.
2019
Блог как инструмент продвижения культурно-досугового мероприятия
Ismailova, A.
;
Исмаилова, А. О.
2019
Взаимосвязь семьи и социального капитала: теоретико-методологический анализ
Yuzhakova, E.
;
Южакова, Э. В.
2019
Влияние гражданских инициатив на внутреннюю политику в республике Армения в последнее десятилетие
Asoyan, L.
;
Асоян, Л. А.
2019
Влияние качества налогового контроля на обеспечение экономической безопасности страны
Korkina, G.
;
Smirnova, O.
;
Коркина, Г. М.
;
Смирнова, О. П.
2019
Влияние социального самочувствия на протестную активность молодежи
Trynov, D.
;
Трынов, Д. В.
2019
Возможности использования инструментов интернет-маркетинга в условиях регулируемого рынка
Kelina, A.
;
Kulpin, S.
;
Келина, А. А.
;
Кульпин, С. В.