Browsing by Relation Стратегии развития социальных общностей, институтов и территорий. Т. 1. — Екатеринбург, 2019

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 75  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019An Analysis of Cross-Cultural Communications in the Work of PR Specialists at UrFUOleneva, P.; Оленева, П.
2019Analysis of the Influence of the Mass Media on the Creation and Transformation of the Political Leader`s Image: the Content Analysis Method of the Media by the Example of Angela Merkel`s Image During the Peak of the Migration CrisisRakitskaya, P.; Ракитская, П. И.
2019Can Self-Leadership Be Used to Foster the Entrepreneurship Competence Framework?Brandt, T.; Da Silva Gomes, J. F.; Polbitsyn, S.; Брандт, Т.; Да Сильва Гомеш, Дж. Ф.; Полбицын, С. Н.
2019The Conflict of Brands’ Symbols Against OblivionEnoc, S. R.; Энок, С. Р.
2019Entrepreneurship in the Arctic Regions: Reviewing Arctic Policies of Finland, Russia and SwedenTaivalantti, T.; Polbitsyn, S.; Тайвалантти, Т.; Полбицын, С. Н.
2019International Communications for the Promotion of Pseudo Events on the Example of the 2018 World CupFedoseev, D.; Федосеев, Д. С.
2019Misunderstanding Human Education: the Modern University CaseOlkhovikov, K.; Ольховиков, К. М.
2019SMM-продвижение организаций в сфере индустрии красоты: структурно-содержательные особенности рекламных текстовShmakova, E.; Шмакова, Е. И.
2019The Study of the Applicability of the Principles of the American Advertising School in the Russian Society (Based on Expert Opinion)Bukrina, D.; Букрина, Д. Э.
2019Understanding the Public Relation in IndiaLienthang, S. L.; Лиентханг, С. Л.
2019Usage of Circuit of Culture Model in Analyzing Promotion of an International Event: at the Example of Dubai Expo 2020 PR CampaignNechaeva, O.; Нечаева, О. С.
2019Video Blog as a Communication Tool for Mutual Rapprochement of Foreign and Local Students in the Context of the Implementation of Soft Power with Mutual EffectAugambayeva, D.; Frants, V.; Аугамбаева, Д. Д.; Франц, В. А.
2019Анализ воздействия государственных мер поддержки моногородов на тенденции их социально-экономического развитияIvanova, M.; Иванова, М. В.
2019Аудиовизуальная городская среда и проблемы аудиовизуального «загрязнения»: оценки и мнения жителей южно-российских городовKienko, T.; Киенко, Т. С.
2019Блог как инструмент продвижения культурно-досугового мероприятияIsmailova, A.; Исмаилова, А. О.
2019Взаимосвязь семьи и социального капитала: теоретико-методологический анализYuzhakova, E.; Южакова, Э. В.
2019Влияние гражданских инициатив на внутреннюю политику в республике Армения в последнее десятилетиеAsoyan, L.; Асоян, Л. А.
2019Влияние качества налогового контроля на обеспечение экономической безопасности страныKorkina, G.; Smirnova, O.; Коркина, Г. М.; Смирнова, О. П.
2019Влияние социального самочувствия на протестную активность молодежиTrynov, D.; Трынов, Д. В.
2019Возможности использования инструментов интернет-маркетинга в условиях регулируемого рынкаKelina, A.; Kulpin, S.; Келина, А. А.; Кульпин, С. В.