Просмотр коллекции по группе - По тематике BUSINESS

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Отображение результатов 1 до 20 из 95  дальше >
Дата публикацииНазваниеАвторы
2024Analysis of the Advantages of Digital National Currencies: The Digital Ruble and Foreign CasesZdanavicius, Y.; Eremina, Y.
2022Application of artificial intelligence for business in the hospitality industryЧан Бао, Н.; Tran Bao, N.
2017Assessment of tax burden on the ownership and use of road passenger transport in RussiaMayburov, I.; Leontyeva, Y.
2015Cross-cultural communicationKincaid, S.
2023Does Platform A New Type of Business or A Tool?Mityukov, Y.
2022Entrepreneurial cultureЛякишева, С. М.; Lyakisheva, S.
2014Generation Favorable Institutional Configuration Regional Business EnvironmentSolodilova, N. Z.; Malikov, R. I.; Grishin, K. Y.
2017GR-деятельность как способ легитимизации лоббизмаЧерноскутова, М. В.; Меньшенина, Н. Н.; Chernoskutova, M.; Menshenina, N.
2016GR-коммуникации в системе отношений «бизнес власть»: продвижение инноваций в современной РоссииКудинов, В. В.; Меньшенина, Н. Н.; Kudinov, V. V.; Menshenina, N. N.
2016GR-технологии как инструмент развития системы дополнительного образования детей на территории г. Екатеринбурга : магистерская диссертацияЧерноскутова, М. В.; Chernoskutova, M. V.
2022The impact of globalization on company leadershipChu, Ngok Duy Ly
2016Influence of Administrative Regulation on the Efficiency of Business Activities in the RegionSolodilova, N. Z.; Malikov, R. I.; Grishin, K. E.
2024Non-Financial Stimulus for Business in BRICSGurov, D.; Poroshin, A.; Belyaeva, Z.
2014Regional tendencies of business capitalization in the conditions of growth of financial instabilityMaslennikov, M. I.
2023The Relationship between Search Engines and Entrepreneurship Development: A Granger-VECM ApproachOlumekor, M.; Haddad, H.; Al-Ramahi, N. M.
2021Strategies to Revitalize the Business through Digital Marketing un the Post COVID-19 EraSubrahmanian, M.; Mohammed, Al, H.; Субраманиан, М.; Мохаммед, Аль Х.
2017Value-based approach to managing the risks of investing in oil and gas businessDomnikov, A.; Khomenko, P.; Khodorovsky, M.
2021Women’s Entrepreneurship in Middle EastTalaat, A. M.; Талаат, А. М.
2023Актуальные методы продвижения нового малого и среднего бизнесаПиджакова, Ю. А.; Матушкина, О. Е.; Скрябин, Д. А.; Pivovarova, S.; Matushkina, O.; Skryabin, D.
2022Анализ источников информации для открытия/развития бизнесаDement’ev, F. S.; Lapshina, S. N.; Дементьев, Ф. С.; Лапшина, С. Н.