Просмотр коллекции по группе - Источники Стратегии развития социальных общностей, институтов и территорий. Т. 1. — Екатеринбург, 2021

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Отображение результатов 1 до 20 из 92  дальше >
Дата публикацииНазваниеАвторы
2021Analysis of the Use of SMM Promotion by Consulting Companies in the Context of International CommunicationAlimpiev, A. S.; Алимпиев, А. С.
2021Comparative Analysis of Promotion of International European and Russian B2B Market Exhibitions Using Internet Marketing ToolsEfimova, A.; Ефимова, А. В.
2021Comparative Matrix Assessment of Institutional and Innovative Development of Smart CitiesSemenyuk, Y. V.; Семенюк, Ю. В.
2021Ensuring Digital Platforms for Social Innovations in International PracticeMukhamedyanova, Y.; Veretennikova, A.; Мухамедьянова, Ю. Ю.; Веретенникова, А. Ю.
2021Features of Enterpreneurial Activities of KHL Professional Hockey ClubsShchemerov, A. I.; Щемеров, А. И.
2021Global streaming impact to movies and cultural productsTitova, Е.; Титова, Е.
2021Investigation on metacognitive awareness on English as a foreign language (EFL) training among post graduate studentsMaya, M.; Nithya, S.; Майя, М.; Нитья, С.
2021The nation state and the national image in conditions of a global pandemicPetkova, D.; Петкова, Д.
2021Risk in Islamic Banking and Comparative AnalysisBaqaie, J. A.; Krylova, E.; Бакаи, Д. А.; Крылова, Е. В.
2021SMM-продвижение учреждений сферы культуры и искусства: опыт художественных музеев г. ЕкатеринбургаTronina, V.; Тронина, В. Э.
2021Social and Economical Importance of the FDI in Developing Countries: Case Study for BangladeshMohammad, M. R.; Мохаммад, М. Р.
2021The Specifics of Entrepreneurships in Islamic CountriesShaheen, N.; Polbitsyn, S. N.; Шахин, Н.; Полбицын, С. Н.
2021Specifics of Nigerian EntrepreneurshipOke, M. D.; Оке, М. Д.
2021Strategies to Revitalize the Business through Digital Marketing un the Post COVID-19 EraSubrahmanian, M.; Mohammed, Al, H.; Субраманиан, М.; Мохаммед, Аль Х.
2021Trade Wars as Disputes with a Substance of a TensionKhalfa, A.; Халфа, А.
2021Wine tourism in Tuscany, Italy: brands, territory and cultural heritageIufereva, A. S.; Юферева, А. С.
2021Women’s Entrepreneurship in Middle EastTalaat, A. M.; Талаат, А. М.
2021Анализ эффективности внедрения цифровых инноваций на торговых предприятияхMaslakova, T.; Маслакова, Т. О.
2021Аналитика и основные особенности франчайзингового бизнеса и прочих функциональных организаций, извлекающих прибыльSheyerman, E.; Шейерман, Е. Ю.
2021Архив вуза в цифровую эпоху: трудности и перспективы развитияNemshanova, S.; Kolomiets, A.; Немшанова, С. В.; Коломиец, А. А.