Browsing by Subject SOCIAL NETWORKS

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 120  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Applying modern interactive technologiesNekrasov, A. V.; Bozhko, E. M.; Некрасов, А. В.; Божко, Е. М.
2020Basic concepts of media text on twitterBelyashina, M. N.; Беляшина, М. Н.
2019The commonplace of information technology for young peopleSlinkina, O. V.; Zarifullina, D. P.; Anchugova, O. V.; Слинкина, О. В.; Зарифуллина, Д. П.; Анчугова, О. В.
2020Creative Potential of Memes in Foreign Language TrainingAksenova, M.
2018Cycle of symbolic technoconstructionRuíz, E. S.; Руиз, Э.
2020Digital-туризм на УралеDenissova, Ye.; Денисова, Е. А.
2020Ethic of Digital Communication, or New Scenarios for Having a VoiceDrozdova, A. V.
2019The main social network for the promotion of developing businessesBerezina, E. A.; Zarifullina, D. P.; Anchugova, O. V.; Березина, Е. А.; Зарифуллина, Д. П.; Анчугова, О. В.
2020New Communicative and Expressive Powers in Online and Offline Teaching Russian as a Foreign LanguageMartynova, M.; Nikolenko, E.; Nikolenko, G.
2019SMM-продвижение организаций в сфере индустрии красоты: структурно-содержательные особенности рекламных текстовShmakova, E.; Шмакова, Е. И.
2018SMM-стратегия и ее место в системе PR-технологий (на примере молодежного правительства Свердловской области)Baklagina, D. I.; Баклагина, Д. И.
2018Social media influrnce on consumption in beauty industry: modern studiesLikhareva, E.; Kulpin, S.; Лихарева, Е. С.; Кульпин, С. В.
2019Usage of social networks: perceptions and opinions of Russian university studentsPerovskikh, D. O.; Zarifullina, D. P.; Anchugova, O. V.; Перовских, Д. О.; Зарифуллина, Д. П.; Анчугова, О. В.
2017Use of social media to promote national culture worldwideAzhar Iqbal
2019Using extracted data from social networksMalysheva, T. A.; Anchugova, O. V.; Малышева, Т. А.; Анчугова, О. В.
2015Актуальные формы работы по профилактике употребления молодежью психоактивных веществ в контексте информационных технологийPavlenko, E.; Павленко, Е. В.
2017Анализ маркетинга в социальных сетях как инструмента продвижения товара: российский и испанский аспектМарговенко, А. А.; Margovenko, A.
2020Анализ пабликов СМИ в социальной сети «ВКонтакте»: технологии продвижения и особенности коммуникацииМоторин, А. Ю.; Motorin, A.
2019Аспекты взаимодействия традиционных и социальных медиаАсташкин, А. Г.; Astashkin, A. G.
2016Аутореклама в социальных сетях: содержание, прагматика, языкKuteneva, T.; Babich, Yu.; Кутенева, Т. А.; Бабич, Ю. И.