Просмотр коллекции по группе - По тематике SOCIAL MEDIA

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Отображение результатов 27 до 46 из 122 < назад   дальше >
Дата публикацииНазваниеАвторы
2023The Relationship between Search Engines and Entrepreneurship Development: A Granger-VECM ApproachOlumekor, M.; Haddad, H.; Al-Ramahi, N. M.
2021Risk Perception, Self-Efficacy, Trust in Government, and the Moderating Role of Perceived Social Media Content During the COVID-19 PandemicMohmmed Salah Hassan; Hussam Al Halbusi; Ali Najem; Asbah Razali; Fadi Abdel Muniem Abdel Fattah; Williams, K. A.
2020Social media as a tool for teaching the English languageRyngacheva, D. K.; Рынгачёва, Д. К.
2021Social Media As a Tool for Youth InvolvementTimokhovich, A.; Filenko, S.
2019Students from central asia in russian universities: Social media as a tool for adjustmentSavchuk, G.; Iakimova, O.; Yufereva, A.
2023To be (family) or not to be (family): the familiness effect over brand authenticity posts on social media and consumer engagement relationshipBargoni, A.; Ballerini, J.; Vrontis, D.; Ferraris, A.
2017Use of social media to promote national culture worldwideAzhar Iqbal
2019Using extracted data from social networksMalysheva, T. A.; Anchugova, O. V.; Малышева, Т. А.; Анчугова, О. В.
2016Visual brand communication on instagram: content analysis of three small brands from YekaterinburgDôuglas Aparecido Ferreira
2022What Threatens Stock Markets More - The Coronavirus or the Hype Around It?Nepp, A.; Okhrin, O.; Egorova, J.; Dzhuraeva, Z.; Zykov, A.
2020Why young people create content about healthy lifestyles: Factor analysis of thematic blogsKulpin, S. V.; Savchuk, G. A.; Iakimova, O. A.
2019Youtube as an instrument of learning in higher education: Opportunities and challengesRudenkin, D.; Grushevskaya, V.
2022Адаптация компаний в сфере общественного питания к современным реалиям в интернет-пространствеБагдасарова, М. С.; Bagdasarova, M. S.
2022Актуальность использования социальных медиаплатформ для взаимодействия с молодежьюZyryanov, D. A.; Krutko, I. S.; Зырянов, Д. А.; Крутько, И. С.
2020Актуальные медиатизированные коммуникативные практики российского цифрового поколенияВолкоморов, В. А.; Volkomorov, V. A.
2019Анализ инструментов интернет-продвижения международных студенческих проектов в социальных медиа : магистерская диссертацияПартов, О. Р.; Partov, O. R.
2022Анализ интернет-контента торговой сети «Золотое яблоко»Лепинских, О. Д.; Lepinskih, O. D.
2022Анализ контента и продвижения сети магазинов Zara в интернетеАнтонова, О. А.; Antonova, O. A.
2020Анализ социальных медиа как инструмента корректировки имиджа экологически неблагополучного заполярного города : магистерская диссертацияКарунас, А. А.; Karunas, A. A.
2019Аспекты взаимодействия традиционных и социальных медиаАсташкин, А. Г.; Astashkin, A. G.