Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/99608
Title: Changes in consumer preferences from the perspective of theory of generations
Authors: Loginovskikh, A. A.
Belyaeva, Zh. S.
Issue Date: 2021
Publisher: УрФУ
Citation: Loginovskikh A. A. Changes in consumer preferences from the perspective of theory of generations / A. A. Loginovskikh, Zh. S. Belyaeva. — Текст : электронный // Весенние дни науки : сборник докладов Международной конференции студентов и молодых ученых (Екатеринбург, 22–24 апреля 2021 г.). — Екатеринбург : УрФУ, 2021. — C. 53-56.
Abstract: The article summarizes the factors influencing consumer preferences of different generations. A study of consumer groups of different generations was carried out to determine the main patterns of their behavior. Provided advices to businesses for dealing with new generations of buyers.
Keywords: CONSUMERS
GENERATIONAL THEORY
GENERATION Z
GENERATION Y
GENERATION X
BABY BOOMERS
SILENT GENERATION
CONSUMER PREFERENCES
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/99608
Conference name: Международная конференция студентов и молодых ученых «Весенние дни науки»
Conference date: 22.04.2021-24.04.2021
ISBN: 978-5-91256-519-9
Origin: Весенние дни науки. — Екатеринбург, 2021
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-91256-519-9_2021_010.pdf283,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.