Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/54284
Title: | Учебная литература по математике как инструмент управления деятельностью обучаемых |
Other Titles: | Educational mathematical literature as a tool for the management trainees |
Authors: | Knysh, A. A. Melnikov, Y. B. Sintsova, S. G. Кныш, А. А. Мельников, Ю. Б. Синцова, С. Г. |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | УрФУ |
Citation: | Кныш А. А. Учебная литература по математике как инструмент управления деятельностью обучаемых / А. А. Кныш, Ю. Б. Мельников, С. Г. Синцова // EDCRUNCH Ural: новые образовательные технологии в вузе : материалы международной научно-методической конференции (НОТВ-2017). — Екатеринбург: УрФУ, 2017. — C. 250-255. — Режим доступа: http://elar.urfu.ru/handle/10995/54284 |
Abstract: | The main goal of this work is to identify the factors of perception of mathematical speech, beyond its linguistic features. Authors used analysis of practice training and theoretical studies. Identified deficiencies in the mathematical speech intended for Junior students. Основная цель работы состоит в выявлении факторов восприятия математической речи, не ограничивающееся ее лингвистическими особенностями. Использованы анализ практики обучения и теоретические исследования. Выявлены недостатки в математической речи, предназначенной для студентов младших курсов. |
Keywords: | THEORY AND METHODS OF TEACHING MODELS OF SPEECH ТЕОРИЯ И МЕТОДИКА ОБУЧЕНИЯ МОДЕЛИ РЕЧИ |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/54284 |
Conference name: | Международная научно-методическая конференция «EDCRUNCH Ural: новые образовательные технологии в вузе – 2017» |
Conference date: | 25.04.2017-27.04.2017 |
Origin: | EDCRUNCH Ural: новые образовательные технологии в вузе – 2017. — Екатеринбург, 2017 |
Appears in Collections: | Новые образовательные технологии в вузе (НОТВ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
notv_2017_41.pdf | 531,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.