Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/116670
Title: Особенности таргетированной рекламы в России после введения санкций
Other Titles: FEATURES OF TARGETED ADVERTISING IN RUSSIA AFTER THE INTRODUCTION OF SANCTIONS
Authors: Конюхова, М. С.
Порошин, А. Е.
Шакирьянова, Е. О.
Передерий, М. В.
Konyukhova, M. S.
Poroshin, A. E.
Shakiryanova, E. O.
Perederiy, M. V.
Issue Date: 2022
Publisher: УрФУ
Citation: Особенности таргетированной рекламы в России после введения санкций / М. С. Конюхова, А. Е. Порошин, Е. О. Шакирьянова, М. В. Передерий. — Текст : электронный // Весенние дни науки : сборник докладов Международной конференции студентов и молодых ученых (Екатеринбург, 21–23 апреля 2022 г.). — Екатеринбург : УрФУ, 2022. — C. 829-838.
Abstract: В данной статье анализируется использование таргетированной рекламы в России после введения санкций в 2022 году. Проведен социальный опрос о наиболее популярных социальных сетях. Сравнение российского постсанкционного рынка таргетированной рекламы с рынком Китая.
This article analyzes the use of targeted advertising in Russia after the introduction of sanctions in 2022. A social survey was conducted on the most used social networks. Comparison of the Russian post-sanctions targeted advertising market with the market of China.
Keywords: ТАРГЕТИРОВАННАЯ РЕКЛАМА
СОЦИАЛЬНЫЕ СЕТИ
САНКЦИИ
МАРКЕТИНГ
TARGETED ADVERTISING
SOCIAL NETWORKS
SANCTIONS
DIGITAL TOOL
MARKETING
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/116670
Conference name: Международная конференция студентов и молодых ученых «Весенние дни науки»
Conference date: 21.04.2022-23.04.2022
ISBN: 978-5-91256-557-1
Origin: Весенние дни науки. — Екатеринбург, 2022
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-91256-557-1_2022_147.pdf1,09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.