Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/113807
Title: Customer Experience as a Force of Business Transformation
Other Titles: Клиентский Опыт Как Движущая Сила Трансформации Бизнеса
Authors: Kozlova, A. A.
Козлова, А. А.
Issue Date: 2022
Publisher: ООО «Издательский Дом «Ажур»
Citation: Kozlova A. A. Customer Experience as a Force of Business Transformation / A. A. Kozlova. — Текст : электронный // Язык в сфере профессиональной коммуникации : сборник материалов международной научно-практической конференции преподавателей, аспирантов и студентов (Екатеринбург, 28 апреля 2022 г.). — Екатеринбург : ООО «Издательский Дом «Ажур», 2022. — С. 131-136.
Abstract: Крупные предприятия, способные определять требования к качеству обслуживания клиентов, доминируют на рынке, в то время как меньшие игроки вынуждены соответствовать. Клиенты остаются неудовлетворенными своим опытом из-за устаревших методов цифрового взаимодействия или отсутствия существенных различий между конкурирующими товарами или услугами. Чтобы поддерживать и расширять свою клиентскую базу, предприятия должны трансформировать свои операционные модели, сосредоточив внимание на опыте работы с клиентами.
Large businesses with capabilities to define customer experience in their respective spheres and areas of operation dominate the market while smaller players are forced to conform. This tendency leads to stunted economic growth as well as accelerated trend cycles. The customers are left dissatisfied with the experience they are having either due to outdated digital engagement or lack of distinctive differences between competing products or services. Therefore, in order to maintain and expand their customer base businesses must transform their operational models focusing on customer experience.
Keywords: CONSUMER-FACING SERVICE INDUSTRIES
CUSTOMER EXPERIENCE
DIGITAL ENGAGEMENT
DIGITAL TOOLS
USER-FRIENDLY
ОРИЕНТИРОВАННАЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ СФЕРА УСЛУГ
ОПЫТ РАБОТЫ С КЛИЕНТАМИ
ЦИФРОВОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ
ЦИФРОВЫЕ ИНСТРУМЕНТЫ
УДОБСТВО ДЛЯ ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/113807
Conference name: Международная научно-практическая конференция преподавателей, аспирантов и студентов «Язык в сфере профессиональной коммуникации»
International research to practice conference for educators, postgraduates and students "Languages in professional communication"
Conference date: 28.04.2022
ISBN: 978-5-91256-550-2
Origin: Язык в сфере профессиональной коммуникации. — Екатеринбург, 2022
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-91256-550-2_2022_020.pdf345,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.