Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/109074
Title: Применение теории эмоционального интеллекта в педагогике
Other Titles: Application of the Theory of Emotional Intelligence in Pedagogy
Authors: Смирнова, Т. Н.
Гудова, М. Ю.
Smirnova, T. N.
Gudova, M. Yu.
Issue Date: 2022
Publisher: Издательство Уральского университета
Citation: Смирнова Т. Н. Применение теории эмоционального интеллекта в педагогике / Т. Н. Смирнова, М. Ю. Гудова. — Текст: электронный // Cognitive Neuroscience — 2021 : материалы международного форума, (Екатеринбург, 2–3 декабря 2021 г.). — Екатеринбург : Издательство Уральского университета, 2022. — С. 88-92. — URL: https://elar.urfu.ru/handle/10995/109074
Abstract: Рассматриваются применение теории эмоционального интеллекта в педагогике, а также модели обучения, основанные на теориях эмоционального и множественного интеллекта в высших учебных заведениях.
The application of the theory of emotional intelligence in pedagogy is considered and learning models based on the theories of emotional and multiple intelligences in higher educational institutions.
Keywords: ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ
КОМПЕТЕНТНОСТЬ
ЭМОЦИИ
МОДЕЛЬ ОБУЧЕНИЯ
EMOTIONAL INTELLIGENCE
COMPETENCE
EMOTIONS
LEARNING MODEL
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/109074
Conference name: Cognitive Neuroscience — 2021
Conference date: 02.12.2020–03.12.2020
ISBN: 978-5-7996-3441-4
Origin: Cognitive Neuroscience — 2021. — Екатеринбург, 2022
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-7996-3441-4_2022_020.pdf112,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.