Browsing by Subject NEUROPSYCHOLOGICAL ASSESSMENT
Showing results 1 to 8 of 8
Issue Date | Title | Author(s) |
2020 | Lurian neuropsychological assessment at an early age | Glozman, J. M. |
2022 | Olfaction as One of the Key Components of the Neuropsychological Examination | Fóz, A.; Nassar, L. H.; Manzano, A. C. B.; Anauate, C.; Фоз, А.; Нассар, Л. Х.; Манзано, А. К. Б.; Анауате, К. |
2021 | Qualitative and Quantitative Neuropsychological Assessment: A False Dichotomy | Пенья-Казанова, Ж.; Peña-Casanova, Jo. |
2020 | Qualitative neuropsychological assessment of children | Solovieva, Y.; Quintanar, Luis |
2021 | Rorschach Test and Neuropsychological Assessment: a Case Study | Anauate, C.; Azevedo, C. R. O. N.; Анауате, К.; Азеведо, К. Р. О. Н. |
2021 | Significance of Activity Theory Concepts for Qualitative Neuropsychology | Solovieva, Yu.; Quintanar Rojas, L.; Соловьева, Ю.; Кинтанар Рохас, Л. |
2022 | Нейропсихологическая оценка нарративной компетенции детей младшего школьного возраста | Astaeva, A. V.; Stepanova, K. I.; Астаева, А. В.; Степанова, К. И. |
2021 | Применение кластерного анализа в обработке данных нейропсихологического обследования детей 6–9 лет | Zhizhina, O. G.; Korneev, A. A.; Akhutina, T. V.; Жижина, О. Г.; Корнеев, А. А.; Ахутина, Т. В. |