Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Посмотреть:
По дате
По автору
По заглавию
По тематике
Источники
Справка
Язык
English
русский
Зарегистрированным:
Авторизация
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Авторам
ISSN:
2310-757X
Электронный научный архив УрФУ
Просмотр коллекции по группе - По автору Kuprina, T. V.
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Ж
З
И
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ъ
Ы
Ь
Э
Ю
Я
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заглавию
по дате публикации
по дате сохранения
Упорядочить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Отображение результатов 1 до 20 из 70
дальше >
Дата публикации
Название
Авторы
2022
ASSESSMENT OF EMOTIONAL INTELLIGENCE LEVEL IN INTERCULTURAL EDUCATIONAL ENVIRONMENT
Kuprina, T. V.
;
Evtyugina, A. A.
;
Minasyan, S. M.
;
Taranova, O. V.
2015
Common and specific features of migration flows in Russia, CIS and far abroad
Kuprina, T. V.
;
Sandler, M.
2023
Development of Intercultural Competence Based on Use of Information and Communication Technologies
Bogachevsky, V. M.
;
Kuprina, T. V.
;
Богачевский, В. М.
;
Куприна, Т. В.
2018
Development of students' intercultural communicative tolerance in the university multilingual educational environment
Beketova, A. P.
;
Kuprina, T. V.
;
Petrikova, A.
2022
Digital Technologies in English Classes in Lockdown Conditions (on Example of Internet-Platforms “Lingua Leo” and “Duolingo”)
Soldatova, Arina D.
;
Kuprina, T. V.
;
Солдатова, А. Д.
;
Куприна, Т. В.
2021
Efficiency of Gamification in E-learning
Albu-ali, H. A. A.
;
Альбу-Али, Х. А. А.
2016
Five lessons for developing tolerance = Пять уроков развития толерантности : практикум
-
2021
Impact of reading strategies on development reading comprehension achievements
Salhi, Issam
;
Салхи, Иссам
2021
The influence of ICT on student memory while learning foreign languages
Bogachevsky, V. M.
;
Богачевский, В. М.
2020
The linguistic attributes of second language attrition
Eliseykina, M. I.
;
Kuprina, T. V.
;
Елисейкина, М. И.
;
Куприна, Т. В.
2016
Meaningfulness of academic migrants’ education, its assessment and modeling on IT-based technologies
Kuprina, T. V.
;
Kultan, J.
;
Kozik, T.
;
Minasyan, S. M.
2021
Pedagogical power of storytelling in English lessons
Danilova, E. A.
;
Kuprina, T. V.
;
Данилова, Е. А.
2022
Principles and Peculiarities of Teaching Foreign Languages by Carl Orff’s System
Kozlova, R. S.
;
Kuprina, T. V.
;
Козлова, Р. С.
;
Куприна, Т. В.
2023
Role of Motivation in Learning a Foreign Language
Баданжски, Дужа
;
Куприна, Т. В.
;
Badenjki, D.
;
Kuprina, T. V.
2021
Role-playing as a means of teaching monologigal and dialogical speech in English for secondary school students
Davydova, N. V.
;
Kuprina, T. V.
;
Давыдова, Н. В.
2021
Russia and China: cultural dialogue in field of art in XX century
Mokeev, К. V.
;
Мокеев, К. В.
2019
Self-organising systems in the context of academic environment
Kuprina, T. V.
;
Beketova, A. P.
;
Minasyan, S. M.
2021
Teaching reading and writing in Arabic language at primary stage
Badanjki, Douja
;
Баданжки, Дужа
2023
Виды чтения и особенности их реализации
Badanjki, D.
;
Kuprina, T. V.
;
Баданжки, Д.
;
Куприна, Т. В.
2024
Виртуальная миграция как новый вид миграционного перехода
Куприна, Т. В.
;
Минасян, С. М.
;
Kuprina, T. V.
;
Minasyan, S. M.