Просмотр коллекции по группе - По автору Kuprina, T. V.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Отображение результатов 1 до 20 из 64  дальше >
Дата публикацииНазваниеАвторы
2022ASSESSMENT OF EMOTIONAL INTELLIGENCE LEVEL IN INTERCULTURAL EDUCATIONAL ENVIRONMENTKuprina, T. V.; Evtyugina, A. A.; Minasyan, S. M.; Taranova, O. V.
2015Common and specific features of migration flows in Russia, CIS and far abroadKuprina, T. V.; Sandler, M.
2023Development of Intercultural Competence Based on Use of Information and Communication TechnologiesBogachevsky, V. M.; Kuprina, T. V.; Богачевский, В. М.; Куприна, Т. В.
2018Development of students' intercultural communicative tolerance in the university multilingual educational environmentBeketova, A. P.; Kuprina, T. V.; Petrikova, A.
2022Digital Technologies in English Classes in Lockdown Conditions (on Example of Internet-Platforms “Lingua Leo” and “Duolingo”)Soldatova, Arina D.; Kuprina, T. V.; Солдатова, А. Д.; Куприна, Т. В.
2021Efficiency of Gamification in E-learningAlbu-ali, H. A. A.; Альбу-Али, Х. А. А.
2016Five lessons for developing tolerance = Пять уроков развития толерантности : практикум-
2021Impact of reading strategies on development reading comprehension achievementsSalhi, Issam; Салхи, Иссам
2021The influence of ICT on student memory while learning foreign languagesBogachevsky, V. M.; Богачевский, В. М.
2020The linguistic attributes of second language attritionEliseykina, M. I.; Kuprina, T. V.; Елисейкина, М. И.; Куприна, Т. В.
2016Meaningfulness of academic migrants’ education, its assessment and modeling on IT-based technologiesKuprina, T. V.; Kultan, J.; Kozik, T.; Minasyan, S. M.
2021Pedagogical power of storytelling in English lessonsDanilova, E. A.; Kuprina, T. V.; Данилова, Е. А.
2022Principles and Peculiarities of Teaching Foreign Languages by Carl Orff’s SystemKozlova, R. S.; Kuprina, T. V.; Козлова, Р. С.; Куприна, Т. В.
2023Role of Motivation in Learning a Foreign LanguageБаданжски, Дужа; Куприна, Т. В.; Badenjki, D.; Kuprina, T. V.
2021Role-playing as a means of teaching monologigal and dialogical speech in English for secondary school studentsDavydova, N. V.; Kuprina, T. V.; Давыдова, Н. В.
2021Russia and China: cultural dialogue in field of art in XX centuryMokeev, К. V.; Мокеев, К. В.
2019Self-organising systems in the context of academic environmentKuprina, T. V.; Beketova, A. P.; Minasyan, S. M.
2021Teaching reading and writing in Arabic language at primary stageBadanjki, Douja; Баданжки, Дужа
2023Виды чтения и особенности их реализацииBadanjki, D.; Kuprina, T. V.; Баданжки, Д.; Куприна, Т. В.
2024Виртуальная миграция как новый вид миграционного переходаКуприна, Т. В.; Минасян, С. М.; Kuprina, T. V.; Minasyan, S. M.