Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/99866
Title: | Анализ возможностей учебных платформ в рамках дистанционного обучения |
Other Titles: | ANALYSIS OF LMS-PLATFORMS FOR REMOTE LEARNING |
Authors: | Panteleeva, N. D. Пантелеева, Н. Д. |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | УрФУ |
Citation: | Пантелеева Н. Д. Анализ возможностей учебных платформ в рамках дистанционного обучения / Н. Д. Пантелеева. — Текст : электронный // Весенние дни науки : сборник докладов Международной конференции студентов и молодых ученых (Екатеринбург, 22–24 апреля 2021 г.). — Екатеринбург : УрФУ, 2021. — C. 428-431. |
Abstract: | In recent years, there has been an increase in the using of remote systems learning. Learning Management Systems platforms accumulate a lot of educational data during training. For clarity training results are important to apply data processing methods and views in different forms. Detailed analysis of data, graphics and training results statistics will help to ensure sound data reporting. За последние годы наблюдается рост использования систем дистанционного обучения. На платформах Learning Management Systems накапливается множество образовательных данных во время обучения. Для наглядности результатов обучения важно применять способы обработки данных и представления в разных формах. Подробный анализ данных, графики и статистика результатов обучения помогут рациональной отчетности данных. |
Keywords: | DISTANCE LEARNING LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS ANALYSIS EDUCATIONAL DATA DEVELOPMENT OF EXPANSION ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS АНАЛИЗ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ДАННЫХ РАЗРАБОТКА РАСШИРЕНИЯ |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/99866 |
Conference name: | Международная конференция студентов и молодых ученых «Весенние дни науки» |
Conference date: | 22.04.2021-24.04.2021 |
ISBN: | 978-5-91256-519-9 |
Origin: | Весенние дни науки. — Екатеринбург, 2021 |
Appears in Collections: | Конференции, семинары, сборники |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-91256-519-9_2021_083.pdf | 419,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.