Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/99494
Title: Введение краудсорсинга как часть инновационной стратегии
Other Titles: ESTABLISHING CROWDSOURCING AS PART OF INNOVATION STRATEGY
Authors: Червякова, Е. Д.
Issue Date: 2016
Publisher: УрФУ
Citation: Червякова Е. Д. Введение краудсорсинга как часть инновационной стратегии / Е. Д. Червякова // Физика. Технологии. Инновации : тезисы докладов III Международной молодежной научной конференции (Екатеринбург, 16–20 мая 2016 г.). — Екатеринбург : УрФУ, 2016. — C. 672-673.
Abstract: Crowdsourcing is the practice of engaging a ‘crowd’ or group for a common goal often – innovation, problem solving, or efficiency. Crowdsourcing can take place on many different levels and across various industries. This phenomenon can provide organizations with access to new ideas and solutions, deeper consumer engagement, opportunities for cocreation, optimization of tasks, and reduced costs.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/99494
Conference name: III Международная молодежная научная конференция «Физика. Технологии. Инновации»
Conference date: 16.05.2016-20.05.2016
Origin: Физика. Технологии. Инновации (ФТИ-2016). — Екатеринбург, 2016
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fti_2016_423.pdf282,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.