Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/99494
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧервякова, Е. Д.ru
dc.date.accessioned2021-06-22T08:08:57Z-
dc.date.available2021-06-22T08:08:57Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЧервякова Е. Д. Введение краудсорсинга как часть инновационной стратегии / Е. Д. Червякова // Физика. Технологии. Инновации : тезисы докладов III Международной молодежной научной конференции (Екатеринбург, 16–20 мая 2016 г.). — Екатеринбург : УрФУ, 2016. — C. 672-673.en
dc.identifier.urihttp://elar.urfu.ru/handle/10995/99494-
dc.description.abstractCrowdsourcing is the practice of engaging a ‘crowd’ or group for a common goal often – innovation, problem solving, or efficiency. Crowdsourcing can take place on many different levels and across various industries. This phenomenon can provide organizations with access to new ideas and solutions, deeper consumer engagement, opportunities for cocreation, optimization of tasks, and reduced costs.en
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoruen
dc.publisherУрФУru
dc.relation.ispartofФизика. Технологии. Инновации (ФТИ-2016). — Екатеринбург, 2016ru
dc.titleВведение краудсорсинга как часть инновационной стратегииru
dc.title.alternativeESTABLISHING CROWDSOURCING AS PART OF INNOVATION STRATEGYen
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjecten
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.conference.nameIII Международная молодежная научная конференция «Физика. Технологии. Инновации»ru
dc.conference.date16.05.2016-20.05.2016-
local.description.firstpage672-
local.description.lastpage673-
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fti_2016_423.pdf282,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.