Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/94967
Title: | Развитие информационно-инженерного мышления у студентов профессионально-педагогического вуза |
Other Titles: | DEVELOPMENT OF INFORMATION-ENGINEERING THINKING AT STUDENTS OF VOCATIONAL-PEDAGOGICAL UNIVERSITY |
Authors: | Fedulova, K. A. Федулова, К. А. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Деловая книга |
Citation: | Федулова К. А. Развитие информационно-инженерного мышления у студентов профессионально-педагогического вуза / К. А. Федулова // Инженерное мышление: социальные перспективы : материалы международной междисциплинарной конференции (Екатеринбург, 12–13 февраля 2020 г.). — Екатеринбург : Деловая книга, 2020. — С. 146-149. |
Abstract: | The article discusses the problems of development of information and engineering thinking of the future teachers of vocational training and proposes a simplified model of its formation based on the usage of information and design tasks. В статье рассматриваются проблемы развития информационно-инженерного мышления у будущих педагогов профессионального обучения и предлагается упрощенная модель его формирования на базе использования информационно-проектировочных заданий. |
Keywords: | INFORMATION AND ENGINEERING THINKING TEACHER OF VOCATIONAL TRAINING INTERDISCIPLINARY MODULE “COMPUTER MODELING” INFORMATION AND DESIGN TASKS ИНФОРМАЦИОННО-ИНЖЕНЕРНОЕ МЫШЛЕНИЕ ПЕДАГОГ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЙ МОДУЛЬ «КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ» ИНФОРМАЦИОННО-ПРОЕКТИРОВОЧНЫЕ ЗАДАНИЯ |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/94967 |
Conference name: | Международная междисциплинарная конференция «Инженерное мышление: социальные перспективы» |
Conference date: | 12.02.2020-13.02.2020 |
ISBN: | 978-5-88687-256-9 |
Origin: | Инженерное мышление: социальные перспективы. — Екатеринбург, 2020 |
Appears in Collections: | Междисциплинарные конференции, семинары, сборники |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-88687-256-9_2020_025.pdf | 104 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.