Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/94959
Title: | Применение информационных технологий для формирования инженерного мышления магистрантов профессионально-педагогического вуза |
Other Titles: | THE USE OF INFORMATION TECHNOLOGIES FOR FORMATION OF ENGINEERING THINKING OF UNDERGRADUATES PROFESSIONAL-PEDAGOGICAL UNIVERSITY |
Authors: | Plaksina, L. T. Плаксина, Л. Т. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Деловая книга |
Citation: | Плаксина Л. Т. Применение информационных технологий для формирования инженерного мышления магистрантов профессионально-педагогического вуза / Л. Т. Плаксина // Инженерное мышление: социальные перспективы : материалы международной междисциплинарной конференции (Екатеринбург, 12–13 февраля 2020 г.). — Екатеринбург : Деловая книга, 2020. — С. 111-116. |
Abstract: | The article considers the possibilities and importance of information technologies for the formation of engineering thinking of undergraduates of welding specialization of a professional pedagogical University. В статье рассмотрены возможности и значение информационных технологий для формирования инженерного мышления магистрантов сварочной специализации профессионально-педагогического университета. |
Keywords: | INFORMATION TECHNOLOGIES ENGINEERING THINKING DIGITALIZATION WELDING PRODUCTION TRAINING OF SPECIALISTS UNDERGRADUATE PROFESSIONAL EDUCATION ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ИНЖЕНЕРНОЕ МЫШЛЕНИЕ ЦИФРОВМЗАЦИЯ СВАРОЧНОЕ ПРОИЗВОДСТВО ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ МАГИСТРАНТ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/94959 |
Conference name: | Международная междисциплинарная конференция «Инженерное мышление: социальные перспективы» |
Conference date: | 12.02.2020-13.02.2020 |
ISBN: | 978-5-88687-256-9 |
Origin: | Инженерное мышление: социальные перспективы. — Екатеринбург, 2020 |
Appears in Collections: | Междисциплинарные конференции, семинары, сборники |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-88687-256-9_2020_018.pdf | 104,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.