Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/86592
Title: Управление интегрированными маркетинговыми коммуникациями в сфере туристических услуг КНР : магистерская диссертация
Other Titles: Management of integrated marketing communications in the field of tourism services in China
Authors: Ли, Х.
Li, H.
metadata.dc.contributor.advisor: Мальцева, Ю. А.
Maltseva, Y. A.
Issue Date: 2020
Publisher: б. и.
Citation: Ли Х. Управление интегрированными маркетинговыми коммуникациями в сфере туристических услуг КНР : магистерская диссертация / Х. Ли ; Уральский федеральный университет имени первого Президента России Б. Н. Ельцина, Институт экономики и управления, Кафедра маркетинга. — Екатеринбург, 2020. — 118 с. — Библиогр.: с. 101-109 (94 назв.).
Abstract: The purpose of the research: development and scientific substantiation of theoretical provisions and practical recommendations for the management of integrated marketing communications, taking into account the specifics of the development of tourism industries in China and Russia.
Данная работа посвящена разработке и научному обоснованию теоретических положений и практических рекомендаций по управлению интегрированными маркетинговыми коммуникациями, учитывающих специфику развития туристических отраслей Китая и России.
Keywords: MASTER'S THESIS
MANAGEMENT OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS
TRAVEL SERVICES
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS
МАГИСТЕРСКАЯ ДИССЕРТАЦИЯ
УПРАВЛЕНИЕ ИНТЕГРИРОВАННЫМИ МАРКЕТИНГОВЫМИ КОММУНИКАЦИЯМИ
ТУРИСТИЧЕСКИЕ УСЛУГИ
ИНТЕГРИРОВАННЫЕ МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ
ВЪЕЗДНОЙ ТУРИЗМ
ВЫЕЗДНОЙ ТУРИЗМ
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/86592
Access: Предоставлено автором на условиях простой неисключительной лицензии
License text: http://elar.urfu.ru/handle/10995/31613
Appears in Collections:Магистерские диссертации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
m_th_h.Li_2020.pdf1,54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.