Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/82896
Название: Sound Environmental Development By Younger School Students As a Condition of Introduction to Culture
Авторы: Kazakova, S. V.
Дата публикации: 2020
Издатель: Knowledge E
Библиографическое описание: Kazakova S. V. Sound Environmental Development By Younger School Students As a Condition of Introduction to Culture / S. V. Kazakova // International Scientific Conference "Man in the world of culture: problems of science and education" (Ekaterinburg, Russia, 26–27 April, 2019). – Dubai : Knowledge E, 2020. – KnE Social Sciences, 4 (5). – pp. 149-153. – DOI 10.18502/kss.v4i5.6534
Аннотация: The article reveals the significance of the sound environment in the formation of the audio culture of a person; The author’s definitions of the terms “sound environment”, “personality culture” are given, the interdependence and interdependence of the sound environment and personality culture is revealed, the role of school disciplines in the development of the pupils’ sound space is indicated. The author presents the author’s program the formation of the audial culture of students in elementary school.
Ключевые слова: SOUND ENVIRONMENT
AUDIO CULTURE
DEVELOPMENT OF A SOUND ENVIRONMENT
FORMATION OF AUDIO CULTURE
YOUNGER STUDENTS
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/82896
Условия доступа: Creative Commons Attribution License
Текст лицензии: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Конференция/семинар: International Scientific Conference "Man in the world of culture: problems of science and education"
Дата конференции/семинара: 26.04.2019-27.04.2019
ISSN: 2518-668X
DOI: 10.18502/kss.v4i5.6534
Источники: International Scientific Conference "Man in the world of culture: problems of science and education". — Ekaterinburg, 2020
Располагается в коллекциях:Междисциплинарные конференции, семинары, сборники

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.18502_kss.v4i5.6534.pdf241,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Лицензия на ресурс: Лицензия Creative Commons Creative Commons