Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/82894
Название: Liberty, Equality and Not Too Much Fraternity: An Experience in Practical Application of Liberal Education Teaching Techniques
Авторы: Vorobyova, M. V.
Rabinovich, E. I.
Дата публикации: 2020
Издатель: Knowledge E
Библиографическое описание: Vorobyova M. V. Liberty, Equality and Not Too Much Fraternity: An Experience in Practical Application of Liberal Education Teaching Techniques / M. V. Vorobyova, E. I. Rabinovich // International Scientific Conference "Man in the world of culture: problems of science and education" (Ekaterinburg, Russia, 26–27 April, 2019). – Dubai : Knowledge E, 2020. – KnE Social Sciences, 4 (5). – pp. 138-143. – DOI 10.18502/kss.v4i5.6532
Аннотация: The paper explores an experience in practical application of liberal education teaching techniques. We describe the most frequently used techniques and present sample classroom assignments based on this framework. We also discuss the opportunities and limitations provided by the use of these methods in a classroom setting.
Ключевые слова: TEACHING TECHNIQUES
LIBERAL EDUCATION
WRITING AND ANALYTICAL READING
HUMANITIES TEACHING
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/82894
Условия доступа: Creative Commons Attribution License
Текст лицензии: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Конференция/семинар: International Scientific Conference "Man in the world of culture: problems of science and education"
Дата конференции/семинара: 26.04.2019-27.04.2019
ISSN: 2518-668X
DOI: 10.18502/kss.v4i5.6532
Источники: International Scientific Conference "Man in the world of culture: problems of science and education". — Ekaterinburg, 2020
Располагается в коллекциях:Междисциплинарные конференции, семинары, сборники

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.18502_kss.v4i5.6532.pdf248,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Лицензия на ресурс: Лицензия Creative Commons Creative Commons