Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/75562
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorRuzhanskaya, L.en
dc.contributor.authorYakimova, E.en
dc.date.accessioned2019-07-22T06:47:50Z-
dc.date.available2019-07-22T06:47:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationRuzhanskaya L. Changing strategies for Russian companies in the conditions of economic crisis: The experience of a monographic study / L. Ruzhanskaya, E. Yakimova // Mediterranean Journal of Social Sciences. — 2015. — Vol. 6. — Iss. 3S3. — P. 365-370.en
dc.identifier.issn2039-9340-
dc.identifier.otherhttp://www.mcser.org/journal/index.php/mjss/article/download/6688/6409pdf
dc.identifier.other1good_DOI
dc.identifier.othere331b9f2-d9dc-4179-ab70-aa7a9fd6212apure_uuid
dc.identifier.otherhttp://www.scopus.com/inward/record.url?partnerID=8YFLogxK&scp=84929414034m
dc.identifier.urihttp://elar.urfu.ru/handle/10995/75562-
dc.description.abstractThis article covers stable patterns of economic behavior of Russian enterprises within the frames of the two previous economic crises of 1998-1999 and 2008-2009, as well as anti-crisis actions in the modern conditions. The empirical bases of this research were depth interviews with persons responsible for strategic decisions making at three enterprises operating within the Ural region and Russia. Interview materials of the experts are supplemented with the data about management and financial accounting of the companies, and with the reviews of the companies’ major products markets. © 2015, Mediterranean Center of Social and Educational Research. All rights reserved.en
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoenen
dc.publisherMediterranean Center of Social and Educational Researchen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.sourceMediterranean Journal of Social Sciencesen
dc.subjectANTI-CRISIS ACTIONSen
dc.subjectECONOMIC BEHAVIOR OF ENTERPRISESen
dc.subjectECONOMIC CRISISen
dc.subjectSTRATEGIC DECISIONSen
dc.titleChanging strategies for Russian companies in the conditions of economic crisis: The experience of a monographic studyen
dc.typeArticleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.identifier.doi10.5901/mjss.2015.v6n3s3p365-
dc.identifier.scopus84929414034-
local.affiliationUral Federal University, Lenina st., 51, Ekaterinburg, 620083, Russian Federationen
local.contributor.employeeРужанская Людмила Станиславовнаru
local.contributor.employeeЯкимова Елена Александровнаru
local.description.firstpage365-
local.description.lastpage370-
local.issue3S3-
local.volume6-
local.identifier.pure305881-
local.identifier.eid2-s2.0-84929414034-
Располагается в коллекциях:Научные публикации ученых УрФУ, проиндексированные в SCOPUS и WoS CC

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.5901-mjss.2015.v6n3s3p365.pdf233,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.