Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/67800
Title: | Внедрение рейтинговой системы для повышения мотивации самостоятельной работы студентов при переходе на дистанционную технологию обучения |
Other Titles: | INTRODUCTION OF RATING SYSTEM FOR INCREASE FOR MOTIVATION OF INDEPENDENT WORK OF STUDENTS AT TRANSITION TO REMOTE TECHNOLOGY OF TRAINING |
Authors: | Лапшина, С. Н. Зырянова, А. Л. |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | ГОУ ВПО УГТУ-УПИ |
Citation: | Лапшина С. Н. Внедрение рейтинговой системы для повышения мотивации самостоятельной работы студентов при переходе на дистанционную технологию обучения / С. Н. Лапшина, А. Л. Зырянова // Новые образовательные технологии в вузе: Седьмая международная научно-методическая конференция, 8-10 февраля 2010 года : сборник тезисов докладов : Часть 1. — Екатеринбург: ГОУ ВПО УГТУ-УПИ, 2010. — С. 311-314. |
Abstract: | Introduction of rating system of an estimation of knowledge can help the student, especially on younger courses, to plan independent work and in the best way to acquire a material, and on older years to support interest to reception of a professional knowledge and development of special disciplines. Внедрение рейтинговой системы оценки знаний сможет помочь студенту, особенно на младших курсах, планировать самостоятельную работу и наилучшим образом усваивать материал, а на старших курсах поддерживать интерес к получению профессиональных знаний и освоению специальных дисциплин. |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/67800 |
Conference name: | Седьмая международная научно-методическая конференция «Новые образовательные технологии в вузе» |
Conference date: | 08.02.2010-10.02.2010 |
Origin: | Новые образовательные технологии в вузе (HOTB-2010). Часть 1. — Екатеринбург, 2010 |
Appears in Collections: | Новые образовательные технологии в вузе (НОТВ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
notv_2010_1_090.pdf | 314,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.