Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/66190
Title: Employer Branding Campaign for Positioning the Company as The Best Employer in The Ural Region
Other Titles: Кампания по развитию бренда работодателя при позиционировании компании как лучшего работодателя Уральского региона : магистерская диссертация
Authors: Теллес Ганья, Л.
Tellez Ganya, L.
metadata.dc.contributor.advisor: Лысенко, Е. В.
Lysenko, E. V.
Issue Date: 2018
Citation: Теллес Ганья Л. Employer Branding Campaign for Positioning the Company as The Best Employer in The Ural Region : магистерская диссертация / Л. Теллес Ганья ; Уральский федеральный университет имени первого Президента России Б. Н. Ельцина, Уральский гуманитарный институт, Кафедра управления персоналом и психологии. — Екатеринбург, 2018. — 100 с. — Библиогр.: с. 97-100 (23 назв.).
Abstract: Master thesis is performed on 99 sheets (A4 format, font Times New Roman, font size 14, 1.5 line spacing), excluding attachments. Number of tables – 15 (excluding attachments). The number of figures – 28 (excluding attachments). Final qualifying work consists in Introduction, three chapters, conclusion and bibliography. In the theoretical part presents the definition of employer branding, importance of the topic and best practices. The practical part describes the general characteristics of the investigated company, opinion of experts about employer branding and the analysis of gathered employees and students data with average results. Based on these results, there was developed a proposal of employer branding campaign to position a company as the best employer in the Ural region. In conclusion there are explained findings and how the objective was achieved.
Магистерская диссертация выполнена на 99 листах (формат А4, шрифт Тімеѕ New Roman, размер шрифта 14, межстрочный интервал 1,5) без учета приложений. Количество таблиц – 15 (без вложений). Количество рисунков – 28 (без учета приложений). Выпускная квалификационная работа состоит из введения, трех глав, заключения и библиографии. В теоретической части представлено определение брендинга работодателя, значимость темы и лучшие практики. Практическая часть описывает общие характеристики исследуемой компании, мнение экспертов о брендинге работодателя и анализ собранных данных о сотрудниках и студентах со средними результатами. На основе этих результатов было разработано предложение брендинговой кампании работодателя позиционировать компанию как лучшего работодателя Уральского региона. В заключение поясняются выводы и способы достижения поставленной цели.
Keywords: MASTER'S THESIS
ЕMPLOYER BRANDING
CAMPAIGN
POSITIONING
EMPLOYER
ORGANIZATION
URAL REGION
HUMAN RESOURCES
MARKETING
BEST PLACE TO WORK
МАГИСТЕРСКАЯ ДИССЕРТАЦИЯ
БРЕНДИНГ РАБОТОДАТЕЛЯ
КАМПАНИЯ
ПОЗИЦИОНИРОВАНИЕ
РАБОТОДАТЕЛЬ
ОРГАНИЗАЦИЯ
УРАЛЬСКИЙ РЕГИОН
ЧЕЛОВЕЧЕСКИЕ РЕСУРСЫ
МАРКЕТИНГ
ЛУЧШЕЕ МЕСТО РАБОТЫ
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/66190
Access: Предоставлено автором на условиях простой неисключительной лицензии
License text: http://elar.urfu.ru/handle/10995/31613
Appears in Collections:Магистерские диссертации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
m_th_l.TellezGanya_2018.pdf2,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.