Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/65749
Title: Проектирование и рефлексия учебного занятия
Other Titles: Designing and Reflection of the Training Session
Authors: S. V. Braitseva, S. V.
Arpentieva, M. R.
Брайцева, С. В.
Арпентьева, М. Р.
Issue Date: 2018
Publisher: Издательство УМЦ УПИ
Citation: Брайцева С. В. Проектирование и рефлексия учебного занятия / С. В. Брайцева, М. Р. Арпентьева // Язык в сфере профессиональной коммуникации : Часть 1 : материалы международной научно-практической конференции преподавателей, аспирантов и студентов, 19-20 апреля 2018 года. — Екатеринбург : Издательство УМЦ-УПИ, 2018. — С. 56-63.
Abstract: An educator who can teach (аccomplished teachers) has the ability to design and reflect lessons. Psychological analysis of the training session in order to develop abilities for reflection and design, the search for teachers, methodologists and supervisors of answers to questions concerning these skills makes it possible to develop the teacher's ability to teach.
Педагог, умеющий учить (accomplished teachers) обладает способностью проектировать и рефлексировать учебные занятия. Психологический анализ учебного занятия с целью развития этих умений, поиск педагогами, методистами и супервизорами ответов на вопросы, касающиеся этих умений.
Keywords: ABILITY TO TEACH
REFLECTION
DESIGN
GOAL-SETTING
УМЕНИЕ УЧИТЬ
РЕФЛЕКСИЯ
ПРОЕКТИРОВАНИЕ
ЦЕЛЕПОЛАГАНИЕ
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/65749
Conference name: International research to practice conference for educators, postgraduates and students "Languages in professional communication"
Международная научно-практическая конференция преподавателей, аспирантов и студентов «Язык в сфере профессиональной коммуникации»
Conference date: 19.04.2018-20.04.2018
ISBN: 978-5-8295-0577-6
978-5-8295-0578-3 (Часть 1)
Origin: Язык в сфере профессиональной коммуникации. Часть 1. — Екатеринбург, 2018
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8295-0578-3_011.pdf293,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.