Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/62554
Title: Анализ PR стратегии Ельцин Центра
Other Titles: Analysis of the pr strategy of Yeltsin Center
Authors: Rychkova, A. S.
Рычкова, А. С.
Issue Date: 2018
Publisher: Издательство Уральского университета
Citation: Рычкова А. С. Анализ PR стратегии Ельцин Центра / А. С. Рычкова // Туризм: технологии & тренды : материалы IV студенческой научно-практической конференции, Екатеринбург, 31 марта 2018 г. — Екатеринбург : Издательство Уральского университета, 2018. — С. 78-87.
Abstract: The purpose of the article is to determine the PR strategy of Yeltsin Center. The author conducted the study of events held at the site, definition of target audiences and key marketing strategies. The author compares his own conclusions about PR strategy with the opinion of the head of the press service of Yeltsin Center.
Цель статьи — определение PR-стратегии Ельцин Центра. Автором проводится изучение мероприятий, организуемых на площадке, определение целевых аудиторий и основных стратегий маркетинга. Автор сравнивает собственные выводы о PRстратегии с мнением руководителя пресс-службы Ельцин Центра.
Keywords: DEVELOPMENT STRATEGIES
ACTIVITIES
TARGET AUDIENCE
YELTSIN CENTER
YEKATERINBURG
SVERDLOVSK OBLAST
СТРАТЕГИИ РАЗВИТИЯ
МЕРОПРИЯТИЯ
ЦЕЛЕВАЯ АУДИТОРИЯ
ЕЛЬЦИН ЦЕНТР
ЕКАТЕРИНБУРГ
СВЕРДЛОВСКАЯ ОБЛАСТЬ
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/62554
Conference name: IV студенческая научно-практическая конференция «Туризм: технологии и тренды»
Conference date: 31.03.2018
ISBN: 978-5-7996-2443-9
Origin: Туризм: технологии & тренды. — Екатеринбург, 2018
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ttt_2018_12.pdf749,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.