Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/55239
Title: Китай завоевывает новые рынки
Other Titles: China wins new markets
Authors: Стровский, Л. Е.
Strovskyi, L. E.
Issue Date: 2010
Publisher: УрФУ
Citation: Стровский Л. Е. Китай завоевывает новые рынки / Л. Е. Стровский // Вестник УГТУ - УПИ. Серия экономика и управление. — 2010. — № 6. — С. 58-65.
Abstract: Добившись насыщения внутреннего рынка товарной массой, Китай вскоре столкнулся с проблемой его перенасыщения и устремился на рынки внешние. В статье излагаются формы и методы, которые используют как государственные, так и частные китайские компании для завоевания внешних рынков.
Having achieved saturation of the internal markets with the mass of commodities China soon faced the problem of its oversaturation and turned to foreign markets. The article enumerates the forms and methods which are often used both by state and private Chinese companies to win foreign markets.
Keywords: INTEGRATION INTO WORLD ECONOMY
EXPORT MARKETS
DIRECT INVESTMENTS
AFRICAN CONTINENT
BRANDS
PRIVATE CAPITAL
BOUND CREDITS
OVERPRODUCTION
PROTECTIONISM
ИНТЕГРАЦИЯ В МИРОВОЕ ХОЗЯЙСТВО
ЭКСПОРТНЫЕ РЫНКИ
ПРЯМЫЕ ИНВЕСТИЦИИ
АФРИКАНСКИЙ КОНТИНЕНТ
БРЭНДЫ
ЧАСТНЫЙ КАПИТАЛ
СВЯЗАННЫЕ КРЕДИТЫ
ПЕРЕПРОИЗВОДСТВО
ПРОТЕКЦИОНИЗМ
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/55239
ISSN: 2071-5692
Origin: Вестник УГТУ–УПИ. Серия экономика и управление. — 2010. — № 6
Appears in Collections:Вестник УрФУ. Серия экономика и управление

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_2010_6_007.pdf422,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.