Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/53184
Title: Планирование выставочной деятельности промышленного предприятия при выходе на зарубежный рынок
Other Titles: Planning of Exhibition Activity of the Industrial Enterprise When the Product Output Atat the Foreign Market
Authors: Исаева, Е. В.
Isaeva, E. V.
Issue Date: 2007
Publisher: ГОУ ВПО УГТУ-УПИ
Citation: Исаева Е. В. Планирование выставочной деятельности промышленного предприятия при выходе на зарубежный рынок / Е. В. Исаева // Вестник УГТУ–УПИ. Серия экономика и управление. — 2007. — № 1. — С. 33-39.
Abstract: The article overviews the features of industrial exhibitions within communication policy of the enterprise and also it shows the basic stages of selection of exhibition actions in coordination with marketing strategy of the enterprise.
В статье рассмотрены особенности промышленных выставок в рамках коммуникационной политики предприятия и основные этапы отбора выставочных мероприятий в согласованности с маркетинговой стратегией предприятия.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/53184
ISSN: 2412-5725
Origin: Вестник УГТУ–УПИ. Серия экономика и управление. — 2007. — № 1
Appears in Collections:Вестник УрФУ. Серия экономика и управление

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_2007_1_005.pdf191,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.