Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/4980
Title: Отраслевые CRM в России
Authors: Колташев, Е. Н.
Issue Date: 2009
Publisher: Изд-во Урал. ун-та
Citation: Колташев Е. Н. Отраслевые CRM в России / Е. Н. Колташев // Документ. Архив. История. Современность. — Вып. 10. — Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2009. — С. 44-50.
Abstract: Намечены некоторые пути внедрения деловых стратегий привлечения клиентов и управления взаимоотношений (CRM-систем) с ними в современной бизнес-среде России.
It is outlined some ways of implementation to business strategies of attracting customers and management of relationship (CRM-system) with them in the modern business environment in Russia.
Keywords: CRM-СИСТЕМА
ТРАСЛЕВОЕ CRM-РЕШЕНИЕ
КЛИЕНТЫ
БАЗЫ ДАННЫХ
ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ
CRM-SYSTEM
BRANCH-WIDE CRM-DECISION
CUSTOMERS
DATABASE
SOFTWARE
URI: http://hdl.handle.net/10995/4980
http://elar.urfu.ru/handle/10995/4980
ISBN: 978-5-7996-0490-5
Origin: Документ. Архив. История. Современность. Вып. 10
Appears in Collections:Документ. Архив. История. Современность

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dais-04-10-2009.pdf271,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.