Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/49072
Title: | Активная позиция студента как условие эффективности его профессионального становления |
Other Titles: | Active position of the student as condition of increase in efficiency of monitoring of his professional formation |
Authors: | Бессонова, Д. М. Bessonova, D. M. |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Бессонова Д. М. Активная позиция студента как условие эффективности его профессионального становления / Д. М. Бессонова // Высшее образование в России: история и современность : сборник научных трудов / науч. ред. М. А. Дьячкова ; отв. ред. О. Н. Томюк. — Екатеринбург : УрГПУ, 2017. — С. 204-208. |
Abstract: | Проверке качества образования, готовности студента к профессиональной деятельности способствует метод мониторинга. Для повышения эффективности мониторинга необходима активная позиция студента и включение его как активного участника процесса. Monitoring method helps to verify the quality of education, student’s readiness for professional activities. To increase the effectiveness of monitoring, the student must have an active position and be included in the process as an active participant. |
Keywords: | MONITORING PROFESSIONAL DEVELOPMENT HIGHER EDUCATION SUBJECTIVITY ACTIVE POSITION MOBILITY МОНИТОРИНГ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ СТАНОВЛЕНИЕ ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ СУБЪЕКТНОСТЬ АКТИВНАЯ ПОЗИЦИЯ МОБИЛЬНОСТЬ |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/49072 |
RSCI ID: | https://elibrary.ru/item.asp?id=32425351 |
ISBN: | 978-5-7186-0885-4 |
Origin: | Высшее образование в России: история и современность. — Екатеринбург, 2017. |
Appears in Collections: | Междисциплинарные конференции, семинары, сборники |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
HE_in_Russia-2017-38.pdf | 120,72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.