Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/49068
Title: | Фестиваль открытых занятий как способ совершенствования профессиональных компетенций педагогов дополнительного образования детей |
Other Titles: | Festival of open classes as a way to improve the professional competencies of teachers of additional education for children |
Authors: | Устратова, Л. Н. Ustratova, L. N. |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Устратова Л. Н. Фестиваль открытых занятий как способ совершенствования профессиональных компетенций педагогов дополнительного образования детей / Л. Н. Устратова // Высшее образование в России: история и современность : сборник научных трудов / науч. ред. М. А. Дьячкова ; отв. ред. О. Н. Томюк. — Екатеринбург : УрГПУ, 2017. — С. 182-186. |
Abstract: | В статье проанализированы требования к учебным занятиям в системе дополнительного образования детей, показаны проблемные зоны, дана характеристика эффективного учебного занятия. The article analyzes requirements for training in the system of additional education for children, shows the problem areas, describes the effectiveness of classes. |
Keywords: | ADDITIONAL EDUCATION OF CHILDREN PROFESSIONAL COMPETENCE OF TEACHERS OF ADDITIONAL EDUCATION FOR CHILDREN REQUIREMENTS FOR TRAINING IN THE AEC SYSTEM ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ДЕТЕЙ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ ПЕДАГОГОВ ДОПОЛНИТЕЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ ДЕТЕЙ ТРЕБОВАНИЯ К УЧЕБНОМУ ЗАНЯТИЮ В СИСТЕМЕ ДОД |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/49068 |
RSCI ID: | https://elibrary.ru/item.asp?id=32425331 |
ISBN: | 978-5-7186-0885-4 |
Origin: | Высшее образование в России: история и современность. — Екатеринбург, 2017. |
Appears in Collections: | Междисциплинарные конференции, семинары, сборники |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
HE_in_Russia-2017-34.pdf | 121,1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.