Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/49065
Title: | Имидж педагога дополнительного образования как условие успешности его профессиональной деятельности |
Other Titles: | Image of the teacher of additional education as a condition for success of his professional activity |
Authors: | Берсенева, А. В. Berseneva, A. V. |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Берсенева А. В. Имидж педагога дополнительного образования как условие успешности его профессиональной деятельности / А. В. Берсенева // Высшее образование в России: история и современность : сборник научных трудов / науч. ред. М. А. Дьячкова ; отв. ред. О. Н. Томюк. — Екатеринбург : УрГПУ, 2017. — С. 167-171. |
Abstract: | В статье обосновано, что имидж как интегративное качество личности является условием успешности профессиональной деятельности педагога дополнительного образования: выявлены проблемные зоны и определены направления совершенствования имиджа. The article justifies that image as an integrative quality of the personality is a condition for success of the professional activity of the teacher of additional education: we identify problem zones and directions for image improving. |
Keywords: | IMAGE OF A TEACHER INTELLECTUAL CULTURE HABITIC CULTURE KINETIC CULTURE ENVIRONMENTAL CULTURE ARTISTIC CULTURE ИМИДЖ ПЕДАГОГА ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ КУЛЬТУРА ГАБИТАРНАЯ КУЛЬТУРА КИНЕТИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА СРЕДОВАЯ КУЛЬТУРА АРТИСТИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/49065 |
RSCI ID: | https://elibrary.ru/item.asp?id=32425307 |
ISBN: | 978-5-7186-0885-4 |
Origin: | Высшее образование в России: история и современность. — Екатеринбург, 2017. |
Appears in Collections: | Междисциплинарные конференции, семинары, сборники |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
HE_in_Russia-2017-31.pdf | 121,58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.