Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/35033
Title: Екатеринбург как предпочтение молодежи
Other Titles: Ekaterinburg as a preference of the youth
Authors: Багрецова, Д. А.
Bagretsova, D.
Issue Date: 2015
Publisher: Издательство Уральского университета
Citation: Багрецова Д. А. Екатеринбург как предпочтение молодежи / Д. А. Багрецова // Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. 2015 : материалы междунар. науч.-практ. конф. (г. Екатеринбург, 24 апреля 2015 г.). — Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2015. — С. 96-98.
Abstract: Автор рассматривает город Екатеринбург как место, обладающее досуговым потенциалом привлечения креативной молодежной аудитории.
The author of the article has considered Ekaterinburg as a place that has great recreational potential to attract youth audience. We propose to create a brand of the city, basing on the task of meeting the needs and interests of young people.
Keywords: ЕКАТЕРИНБУРГ
МОЛОДЕЖЬ
УВЛЕЧЕНИЯ
БРЕНД ГОРОДА
МОЛОДЕЖНЫЕ СУБКУЛЬТУРЫ
EKATERINBURG
YOUTH
INTEREST
CITY BRAND
YOUTH SUBCULTURES
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/35033
Conference name: Международная научно-практическая конференция «Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы»
Conference date: 24.04.2015
ISBN: 978-5-7996-1510-9
Origin: Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург, 2015.
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
brcy-2015-21.pdf397,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.