Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/29857
Title: | Педагогическая рефлексия как необходимое условие формирования социального капитала у студентов вуза |
Other Titles: | Pedagogical reflection as a necessary condition for the formation of social capital among university students |
Authors: | Дегтярева, Т. П. Degtyareva, T. P. |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Уральский федеральный университет |
Citation: | Дегтярева Т. П. Педагогическая рефлексия как необходимое условие формирования социального капитала у студентов вуза / Т. П. Дегтярева // Актуальные проблемы социологии молодежи, культуры, образования и управления : материалы международной конференции. Екатеринбург, 28 февраля 2014 г. — Екатеринбург : УрФУ, 2014. — Т. 3. — С. 65-70. |
Abstract: | В статье дан сравнительный анализ традиционной и дистанционной формы обучения в вузе дисциплинам управленческого цикла и их соответствия Государственному образовательному стандарту. This paper presents a comparative analysis of traditional and distance learning at the university disciplines in the management cycle and their compliance with state educational standards. |
Keywords: | СОЦИАЛЬНЫЙ КАПИТАЛ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ РЕФЛЕКСИЯ ПЕДАГОГИКА СОТРУДНИЧЕСТВА ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ КОМПЕТЕНЦИИ SOCIAL CAPITAL PEDAGOGICAL REFLECTION EDUCATION COOPERATION EDUCATIONAL TECHNOLOGY COMPETENCE |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/29857 |
Conference name: | Международная конференция "Актуальные проблемы социологии молодежи, культуры, образования и управления" |
Conference date: | 28.02.2014 |
RSCI ID: | https://elibrary.ru/item.asp?id=24241886 |
ISBN: | 978-5-8295-0256-0 |
Origin: | Актуальные проблемы социологии молодежи, культуры, образования и управления. Т. 3. — Екатеринбург, 2014. |
Appears in Collections: | Конференции, семинары, сборники |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
apsmkoy_2014_03_17.pdf | 234,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.