Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/26110
Title: | Разнообразие подходов к материальному стимулированию персонала с целью повышения результативности деятельности вуза |
Other Titles: | Different approaches for staff incentive to improve the university activity efficiency |
Authors: | Митина, О. В. Бедрачук, И. А. Mitina, O. V. Bedrachuk, I. A. |
Issue Date: | 2012 |
Citation: | Митина О. В. Разнообразие подходов к материальному стимулированию персонала с целью повышения результативности деятельности вуза / О. В. Митина, И. А. Бедрачук // Университетское управление: практика и анализ. — 2012. — № 4. — С. 64-72. |
Abstract: | В статье рассматриваются вопросы управления персоналом государственного вуза с использованием системы материального денежного стимулирования, основанной на оценке результатов деятельности работников и структурных подразделений и направленной на повышение качества и результативности деятельности вуза. The article deals with the problems of personnel management of the state higher educational institution. The system of monetary incentives based on the assessment of the results of employees and departments work aimed at improving the efficiency of higher educational institution performance is considered. |
Keywords: | PERSONNEL MOTIVATION MONETARY INCENTIVES SYSTEM OF LABOR REMUNERATION HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTION PERFORMANCE RESULTS PERFORMANCE MEASURES HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTION STRATEGY MANAGEMENT BY OBJECTIVES МОТИВАЦИЯ ПЕРСОНАЛА МАТЕРИАЛЬНОЕ ДЕНЕЖНОЕ СТИМУЛИРОВАНИЕ СИСТЕМА ОПЛАТЫ ТРУДА ВУЗ РЕЗУЛЬТАТЫ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПОКАЗАТЕЛИ ОЦЕНКИ СТРАТЕГИЯ ВУЗА УПРАВЛЕНИЕ ПО РЕЗУЛЬТАТАМ |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/26110 |
RSCI ID: | https://elibrary.ru/item.asp?id=17888833 |
ISSN: | 1999-6640 |
Origin: | Университетское управление: практика и анализ. 2012. № 4 |
Appears in Collections: | Университетское управление: практика и анализ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
unup-2012-04-11.pdf | 212,92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.