Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/26106
Title: Маркетинговые исследования в системе принятия управленческих решений в современном университете
Other Titles: Marketing research in the system of acceptance of the management decisions at modern university
Authors: Шестак, О. И.
Shestak, O. I.
Issue Date: 2012
Citation: Шестак О. И. Маркетинговые исследования в системе принятия управленческих решений в современном университете / О. И. Шестак // Университетское управление: практика и анализ. — 2012. — № 4. — С. 35-42.
Abstract: Раскрывается роль и место маркетинговых исследований в системе управления университетом. Поставлены четыре ключевых вопроса: какие цели преследуют маркетинговые исследования и каково их концептуальное содержание, по каким направлениям они проводятся, как результаты маркетинговых исследований применяются на практике.
The article opens role and place of marketing researches in university management. The article looks at four key questions: what are the main objectives of marketing research and what their conceptual contents, what directions they are spent, as results of marketing research considered of practical application.
Keywords: MARKETING RESEARCH
INSTITUTIONAL RESEARCH
EFFECTIVE UNIVERSITY MANAGEMENT
DIRECTIONS OF MARKETING ANALYSIS
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
ВНУТРЕННИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ УНИВЕРСИТЕТОВ
ЭФФЕКТИВНОЕ УПРАВЛЕНИЕ УНИВЕРСИТЕТОМ
НАПРАВЛЕНИЯ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛИЗА
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/26106
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=17888829
ISSN: 1999-6640
Origin: Университетское управление: практика и анализ. 2012. № 4
Appears in Collections:Университетское управление: практика и анализ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
unup-2012-04-07.pdf385,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.