Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/26098
Title: Исследование удовлетворенности студентов: подход, ориентированный на запросы потребителей
Other Titles: Studying of student satisfaction within operation of quality management system of higher educational institution
Authors: Спиридонова, А. А.
Хомутова, Е. Г.
Spiridonova, A. A.
Khomutova, E. G.
Issue Date: 2012
Citation: Спиридонова А. А. Исследование удовлетворенности студентов: подход, ориентированный на запросы потребителей / А. А. Спиридонова, Е. Г. Хомутова // Университетское управление: практика и анализ. — 2012. — № 3. — С. 91-96.
Abstract: Представлена методика исследования удовлетворенности студентов, ориентированная на запросы потребителей. Детально описывается реализация всех этапов методики, акцентируется внимание на применении статистических методов на всех этапах планирования и реализации исследования удовлеторенности студентов.
This article presents the methodology of student satisfaction study focused on customer needs. Realization of all the methodology stages, focusing on the application of statistical methods at all stages of planning and implementation of students satisfaction studying is in details described.
Keywords: QUALITY MANAGEMENT SYSTEM OF HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTION
CUSTOMER SATISFACTION
RATE OF SATISFACTION
STUDENT SURVEY
СИСТЕМА МЕНЕДЖМЕНТА КАЧЕСТВА ВУЗА
УДОВЛЕТВОРЕННОСТЬ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
КОЭФФИЦИЕНТ УДОВЛЕТВОРЕННОСТИ
ОПРОС СТУДЕНТОВ
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/26098
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=17888824
ISSN: 1999-6640
Origin: Университетское управление: практика и анализ. 2012. № 3
Appears in Collections:Университетское управление: практика и анализ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
unup-2012-03-12.pdf184,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.