Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/22430
Title: О формировании имиджа Волгоградской области
Other Titles: About the creation of the Volgograd region image
Authors: Полякова, Т. В.
Polyakova, T.
Issue Date: 2013
Citation: Полякова Т. В. О формировании имиджа Волгоградской области / Т. В. Полякова // Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург : УрФУ, 2013. — С. 106-110.
Abstract: Данная статья посвящена проблеме формирования благоприятного имиджа Волгоградской области. Рассмотрены примеры использования некоторых инструментов маркетинга территорий в городах Волгоградской области с целью формирования их положительного имиджа.
This article is devoted to the problem of positive image of Volgograd Region building. The examples of implementing some place marketing tools in the towns of the Volgograd Region are considered.
Keywords: ИМИДЖ ТЕРРИТОРИИ
БРЕНДИНГ ТЕРРИТОРИИ
МАЛЫЕ ГОРОДА
КРАУДСОРСИНГ
МАРКЕТИНГ ТЕРРИТОРИЙ
PLACE IMAGE
PLACE BRANDING
TOWNS
CROWD SOURCING
PLACE MARKETING
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/22430
Conference name: Брендинг малых и средних городов: опыт, проблемы, перспективы
Conference date: 28.03.2013-29.03.2013
Origin: Брендинг малых и средних городов: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург : УрФУ, 2013.
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
geobrand-2013-21.pdf94,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.