Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/22423
Title: Региональный маркетинг как инструмент формирования политики привлекательности Республики Адыгея
Other Titles: Regional marketing as the tool of politics appeal building of Republic Adygeya
Authors: Калашникова, С. В.
Kalashnikova, S.
Issue Date: 2013
Citation: Калашникова С. В. Региональный маркетинг как инструмент формирования политики привлекательности Республики Адыгея / С. В. Калашникова // Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург : УрФУ, 2013. — С. 71-75.
Abstract: В данной статье показана необходимость использования инструментов регионального маркетинга в процессе формирования политики привлекательности региона для различных целевых групп: местного населения, туристов, инвесторов, квалифицированных специалистов.
In this article the necessity of regional marketing tools usage during the politics appeal building of the region for various target groups: local population, tourists, investors, qualified experts is showed.
Keywords: РЕГИОНАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ
ПРИВЛЕКАТЕЛЬНОСТЬ РЕГИОНА
ПОЛИТИКА ПРИВЛЕКАТЕЛЬНОСТИ
REGIONAL MARKETING
APPEAL OF THE REGION
POLITICS APPEAL
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/22423
Conference name: Брендинг малых и средних городов: опыт, проблемы, перспективы
Conference date: 28.03.2013-29.03.2013
Origin: Брендинг малых и средних городов: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург : УрФУ, 2013.
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
geobrand-2013-15.pdf256,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.