Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/21073
Title: Социальный маркетинг как основа современной философии преподавания курсов экономических дисциплин
Other Titles: Social marketing as the basis of modern philosophy of teaching of rates of economic disciplines
Authors: Городнова, Н. В.
Колобаева, А. Н.
Gorodnova, N. V.
Kolobaeva, A. N.
Issue Date: 2012
Citation: Городнова Н. В. Социальный маркетинг как основа современной философии преподавания курсов экономических дисциплин / Н. В. Городнова, А. Н. Колобаева // Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. — 2012. — № 3 (104). — С. 13-19.
Abstract: Рассмотрено формирование системы мышления, ориентированной на удовлетворение потребностей в образовательных услугах. Предложен подход к преподаванию курсов экономических дисциплин, учитывающий новые тенденции социального маркетинга.
We considered how thinking system, oriented to satisfying needs in educational service, is formed. An approach to teach courses in economic subjects is suggested. This approach takes into consideration new trends of social marketing.
Keywords: ФИЛОСОФИЯ
МИРОВОЗЗРЕНИЕ
СОЦИАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ
ЦЕЛЕВАЯ АУДИТОРИЯ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ
КЛИЕНТООРИЕНТИРОВАННОСТЬ
ИМИДЖ
РЕПУТАЦИЯ
ЭКОНОМИЧЕСКИЕ ДИСЦИПЛИНЫ
PHILOSOPHY
OUTLOOK
SOCIAL MARKETING
TARGET AUDIENCE
EDUCATIONAL ESTABLISHMENT
CLIENT REFERENCE POINT
IMAGE
REPUTATION
ECONOMIC DISCIPLINES
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/21073
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=18770935
Origin: Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. 2012. № 3 (104)
Appears in Collections:Известия Уральского федерального университета. Серия 1. Проблемы образования, науки и культуры

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
iurp-2012-104-02.pdf140,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.