Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/21073
Title: | Социальный маркетинг как основа современной философии преподавания курсов экономических дисциплин |
Other Titles: | Social marketing as the basis of modern philosophy of teaching of rates of economic disciplines |
Authors: | Городнова, Н. В. Колобаева, А. Н. Gorodnova, N. V. Kolobaeva, A. N. |
Issue Date: | 2012 |
Citation: | Городнова Н. В. Социальный маркетинг как основа современной философии преподавания курсов экономических дисциплин / Н. В. Городнова, А. Н. Колобаева // Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. — 2012. — № 3 (104). — С. 13-19. |
Abstract: | Рассмотрено формирование системы мышления, ориентированной на удовлетворение потребностей в образовательных услугах. Предложен подход к преподаванию курсов экономических дисциплин, учитывающий новые тенденции социального маркетинга. We considered how thinking system, oriented to satisfying needs in educational service, is formed. An approach to teach courses in economic subjects is suggested. This approach takes into consideration new trends of social marketing. |
Keywords: | ФИЛОСОФИЯ МИРОВОЗЗРЕНИЕ СОЦИАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ ЦЕЛЕВАЯ АУДИТОРИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ КЛИЕНТООРИЕНТИРОВАННОСТЬ ИМИДЖ РЕПУТАЦИЯ ЭКОНОМИЧЕСКИЕ ДИСЦИПЛИНЫ PHILOSOPHY OUTLOOK SOCIAL MARKETING TARGET AUDIENCE EDUCATIONAL ESTABLISHMENT CLIENT REFERENCE POINT IMAGE REPUTATION ECONOMIC DISCIPLINES |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/21073 |
RSCI ID: | https://elibrary.ru/item.asp?id=18770935 |
Origin: | Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. 2012. № 3 (104) |
Appears in Collections: | Известия Уральского федерального университета. Серия 1. Проблемы образования, науки и культуры |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
iurp-2012-104-02.pdf | 140,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.