Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/19084
Title: | Проблемное обучение: синергетический аспект |
Other Titles: | Problematic instruction: synergetic aspect |
Authors: | Загоруля, Т. Б. Zagorulya, T. B. |
Issue Date: | 2011 |
Citation: | Загоруля Т. Б. Проблемное обучение: синергетический аспект / Т. Б. Загоруля // Известия Уральского государственного университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. — 2011. — № 4 (95). — С. 89-97. |
Abstract: | Автор рассматривает проблемное обучение как способ реализации синергетического подхода в образовании. The author considers problematic instruction as the method of the realization of synergetic approach in the education. |
Keywords: | ПРОБЛЕМНОЕ ОБУЧЕНИЕ СИНЕРГЕТИКА ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ СИНЕРГЕТИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛИЧНОСТИ PROBLEMATIC INSTRUCTION SYNERGETICS PEDAGOGICAL SYNERGETIC CULTURE OF THE PERSONALITY |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/19084 |
RSCI ID: | https://elibrary.ru/item.asp?id=17319047 |
Origin: | Известия Уральского государственного университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. 2011. № 4 (95) |
Appears in Collections: | Известия Уральского федерального университета. Серия 1. Проблемы образования, науки и культуры |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
iurp-2011-95-13.pdf | 104,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.