Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/19084
Title: Проблемное обучение: синергетический аспект
Other Titles: Problematic instruction: synergetic aspect
Authors: Загоруля, Т. Б.
Zagorulya, T. B.
Issue Date: 2011
Citation: Загоруля Т. Б. Проблемное обучение: синергетический аспект / Т. Б. Загоруля // Известия Уральского государственного университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. — 2011. — № 4 (95). — С. 89-97.
Abstract: Автор рассматривает проблемное обучение как способ реализации синергетического подхода в образовании.
The author considers problematic instruction as the method of the realization of synergetic approach in the education.
Keywords: ПРОБЛЕМНОЕ ОБУЧЕНИЕ
СИНЕРГЕТИКА
ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ СИНЕРГЕТИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛИЧНОСТИ
PROBLEMATIC INSTRUCTION
SYNERGETICS
PEDAGOGICAL SYNERGETIC CULTURE OF THE PERSONALITY
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/19084
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=17319047
Origin: Известия Уральского государственного университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. 2011. № 4 (95)
Appears in Collections:Известия Уральского федерального университета. Серия 1. Проблемы образования, науки и культуры

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
iurp-2011-95-13.pdf104,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.