Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/137892
Title: Perspectives and Managerial Implications of E-Commerce Adoption in SMEs: A Systematic Review
Authors: Baryalai, B.
Belyaeva, Z.
Issue Date: 2024
Publisher: Издательство Издательский Дом «Ажур»
Citation: Baryalai B. Perspectives and Managerial Implications of E-Commerce Adoption in SMEs: A Systematic Review / B. Baryalai, Z. Belyaeva. — Текст : электронный // Весенние дни науки ИнЭУ : сборник докладов Международной конференции студентов и молодых ученых (Екатеринбург, 17–20 апреля 2024 г.). — Екатеринбург : Издательство Издательский Дом «Ажур», 2024. — C. 482-486.
Abstract: The rapid growth of e-commerce has transformed the global business landscape, offering numerous opportunities for economic development and enhanced trade. However, the adoption of e-commerce varies across different countries and regions. In the case of developing nations, despite the potential benefits, ecommerce adoption by small and medium size enterprises remains relatively low. This review aims to gather existing literature, in order to identify key themes and gaps, and provide a coherent synthesis of the area.
Keywords: E-COMMERCE
E-COMMERCE ADOPTION
SMES
DEVELOPING ECONOMIES
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/137892
Conference name: Весенние дни науки ИнЭУ
Conference date: 17.04.2024–20.04.2024
ISBN: 978-5-91256-667-7
Origin: Весенние дни науки ИнЭУ : сборник докладов Международной конференции студентов и молодых ученых. — Екатеринбург, 2024
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-91256-667-7_2024_098.pdf293,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.