Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/137687
Title: Developing A Brand Strategy as A Way to Tailor Brand
Authors: Gureva, A.
metadata.dc.contributor.advisor: Iskhakova, E.
Gubik, S.
Issue Date: 2024
Publisher: Издательство Издательский Дом «Ажур»
Citation: Gureva A. Developing A Brand Strategy as A Way to Tailor Brand / A. Gureva, E. Iskhakova, S. Gubik. — Текст : электронный // Весенние дни науки ИнЭУ : сборник докладов Международной конференции студентов и молодых ученых (Екатеринбург, 17–20 апреля 2024 г.). — Екатеринбург : Издательство Издательский Дом «Ажур», 2024. — C. 1037-1039.
Abstract: The article examines the impact of brand strategy and visual identity on consumer perception and behavior. A carefully developed brand strategy, combined with a consistent visual identity, will play a crucial role in distinguishing the company from competitors and increasing customer loyalty.
Keywords: BRAND STRATEGY
GRAPHIC PROFILE
BRAND VALUES
TARGET AUDIENCE
CONSUMER ATTENTION
WINNING BRAND STRATEGIES
DISTINCT BRANDING
BRAND EXPANSION
NO-BRANDING STRATEGY
PRIVATE LABELS
DIFFERENTIATION
TARGET AUDIENCE
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/137687
Conference name: Весенние дни науки ИнЭУ
Conference date: 17.04.2024–20.04.2024
ISBN: 978-5-91256-667-7
Origin: Весенние дни науки ИнЭУ : сборник докладов Международной конференции студентов и молодых ученых. — Екатеринбург, 2024
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-91256-667-7_2024_219.pdf344,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.