Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/129206
Title: Маркетинговые инструменты в развитии эмоциональной ценности торговой услуги : магистерская диссертация
Other Titles: Marketing tools in the development of the emotional value of a trading service
Authors: Грызан, Е. Г.
Gryzan, E. G.
metadata.dc.contributor.advisor: Одинцова, Н. Ф.
Odintsova, N. F.
Issue Date: 2023
Citation: Грызан, Е. Г. Маркетинговые инструменты в развитии эмоциональной ценности торговой услуги : магистерская диссертация / Е. Г. Грызан ; Уральский федеральный университет имени первого Президента России Б. Н. Ельцина, Институт экономики и управления, Кафедра маркетинга. — Екатеринбург, 2023. — 135 с. — Библиогр.: с. 125-131 (62 назв.).
Abstract: В выпускной квалификационной работе рассматриваются теоретические аспекты эмоциональной ценности торговой услуги на b2c рынке: были проанализированы тенденции развития понятия торговой услуги в современных реалиях с учетом особенностей потребительского поведения за последние годы; предложена и апробирована методика оценки эмоциональной компоненты ценности торговой услуги на основе АВС-анализа на примере рынка домашнего текстиля. В рамках исследования предлагается проект по организации каналов распределения компании «Адамас Текстиль» в парадигме усиления эмоциональной компоненты ценности торговой услуги в формате открытия шоу-рума.
In the final qualifying work, the theoretical aspects of the emotional value of a trading service in the b2c market are considered: trends in the development of the concept of a trading service in modern realities have been analyzed, taking into account the peculiarities of consumer behavior in recent years; a methodology for assessing the emotional component of the value of a trading service based on ABC analysis on the example of the home textile market has been proposed and tested. Within the framework of the study, a project is proposed to organize distribution channels of the Adamas Textile company in the paradigm of strengthening the emotional component of the value of a trading service by opening a showroom.
Keywords: МАГИСТЕРСКАЯ ДИССЕРТАЦИЯ
ТОРГОВАЯ УСЛУГА
ЦЕННОСТЬ
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЕ ЦЕННОСТИ
ЭСТЕТИЧЕСКИЕ ЦЕННОСТИ
ВПЕЧАТЛЕНИЕ
УДОВЛЕТВОРЕННОСТЬ
MASTER'S THESIS
TRADING SERVICE
VALUE
EMOTIONAL VALUES
AESTHETIC VALUES
IMPRESSION
SATISFACTION
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/129206
Access: Предоставлено автором на условиях простой неисключительной лицензии
License text: http://elar.urfu.ru/handle/10995/31613
Appears in Collections:Магистерские диссертации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
m_th_e.g.gryzan_2023.pdf3,02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.