Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/122574
Title: The Ethics of Marketing in Russia
Other Titles: Этика маркетинга в России
Authors: Nekrasova, N. O.
Bartel, L. A.
Некрасова, Н. О.
Бартель, Л. А.
Issue Date: 2023
Publisher: ООО «Издательский Дом «Ажур»
Citation: Nekrasova N. O. The Ethics of Marketing in Russia / N. O. Nekrasova, L. A. Bartel. — Текст : электронный // Язык в сфере профессиональной коммуникации : сборник материалов международной научно-практической конференции преподавателей, аспирантов, магистрантов и студентов (Екатеринбург, 20 апреля 2023 г.). — Екатеринбург : ООО «Издательский Дом «Ажур», 2023. — С. 66-72.
Abstract: В данной статье рассматриваются главные тенденции, методы и особенности этики современного маркетинга в России и историческое влияние на ее развитие, а также приводится анализ проблем социального маркетинга в отечественных компаниях.
The article considers the main trends, methods and features of ethics of modern marketing in Russia, and the influence of history on its development. Also, the analysis of problems of ethical marketing in the domestic companies is carried out.
Keywords: МАРКЕТИНГ
ЭТИКА МАРКЕТИНГА
КОНЦЕПЦИЯ МАРКЕТИНГА
КОРПОРАТИВНАЯ ЭТИКА
MARKETING
MARKETING ETHICS
MARKETING CONCEPT
CORPORATE ETHICS
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/122574
Conference name: XXVI Международная научно-практическая конференция преподавателей, аспирантов и студентов «Язык в сфере профессиональной коммуникации»
International Research to Practice Conference for Trainers, Educators, Postgraduates and Students "Languages in professional communication"
Conference date: 20.04.2023
ISBN: 978-5-91256-588-5
Origin: Язык в сфере профессиональной коммуникации.— Екатеринбург, 2023
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-91256-588-5_2023_009.pdf324,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.