Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/121889
Title: | Дуальное образование как инструмент формирования и развития человеческого капитала сотрудников предприятия |
Other Titles: | Dual Education as A Tool for The Formation and Development of The Human Capital of The Company's Employees |
Authors: | Baylov, M. Ismagilova, G. Байлов, М. П. Исмагилова, Г. В. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ООО Издательский Дом «Ажур» |
Citation: | Байлов М. П. Дуальное образование как инструмент формирования и развития человеческого капитала сотрудников предприятия / М. П. Байлов, Г. В. Исмагилова. — Текст : электронный // XVII международная конференция "Российские регионы в фокусе перемен" : сборник докладов (Екатеринбург, 17–19 ноября 2022 г.). — Екатеринбург : ООО Издательский Дом «Ажур», 2023. — C. 70-72. |
Abstract: | The article analyzes the goals, principles, advantages and advantages of dual education, discusses the conditions for the introduction of a dual learning system, provides an overview of the practices of the introduction of a dual learning system. В статье произведен анализ целей, принципов, преимуществ и преимуществ дуального образования, рассматриваются условия внедрения дуальной системы обучения, приведен обзор практик внедрения дуальной системы обучения. |
Keywords: | DUAL EDUCATION BASIC DEPARTMENT PERSONNEL TRAINING ДУАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ БАЗОВАЯ КАФЕДРА ПОДГОТОВКА КАДРОВ ЧЕЛОВЕЧЕСКИЙ КАПИТАЛ |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/121889 |
Conference name: | XVII международная конференция «Российские регионы в фокусе перемен» |
Conference date: | 17.11.2022-19.11.2022 |
RSCI ID: | 50732861 |
ISBN: | 978-5-91256-577-9 |
Origin: | Российские регионы в фокусе перемен : сборник докладов. — Екатеринбург, 2022 |
Appears in Collections: | Междисциплинарные конференции, семинары, сборники |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-91256-577-9_2022_017.pdf | 407,2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.