Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/113287
Title: Роль школы адаптации студентов в аспекте непрерывного образования молодежи
Other Titles: The Role of the School of Student Adaptation in the Aspect of Continuing Education of Young People
Authors: Ufimtsev, B. A.
Уфимцев, Б. А.
Issue Date: 2022
Publisher: Издательство Уральского университета
Citation: Уфимцев Б.А. Роль школы адаптации студентов в аспекте непрерывного образования молодежи / Б. А. Уфимцев. — Текст : электронный // Инновационный потенциал молодежи: спорт, культура, образование. Екатеринбург: Издательство Уральского университета, 2022. — С. 422–426. — URL: http://elar.urfu.ru/handle/10995/113287.
Abstract: The article examines the role of the school of adaptation of students in the aspect of lifelong education of youth on the example of OOO Gazprom transgaz Yekaterinburg. To achieve this goal, the author used the methods of analysis of theoretical sources and analysis of activities. The author concluded that this school is of great importance for students enrolled in a targeted direction in universities from an enterprise.
В статье рассмотрена роль школы адаптации студентов в аспекте непрерывного образования молодежи на примере ООО «Газпром трансгаз Екатеринбург». Для достижения поставленной цели использованы методы анализа теоретических источников и анализа деятельности. Сделан вывод о большом значении указанной школы для студентов, обучающихся по целевому направлению в вузы от предприятия.
Keywords: STUDENT
ADAPTATION
CAREER GUIDANCE
YOUNG SPECIALIST
GAZPROM
СТУДЕНТ
АДАПТАЦИЯ
ПРОФОРИЕНТАЦИЯ
МОЛОДОЙ СПЕЦИАЛИСТ
ГАЗПРОМ
URI: http://hdl.handle.net/10995/113287
Conference date: 26.10.2021
ISBN: 978-5-7996-3469-8
Origin: Инновационный потенциал молодежи: спорт, культура, образование. — Екатеринбург, 2022
Appears in Collections:Междисциплинарные конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-7996-3469-8_2022_069.pdf103,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.