Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/107992
Title: Роль рекламы в выборе университета
Other Titles: THE ROLE OF ADVERTISING IN THE CHOICE OF UNIVERSITY
Authors: Рождественская, О. Н.
Rozdestvenskaya, O. N.
Issue Date: 2017
Publisher: УрФУ
Citation: Рождественская О. Н. Роль рекламы в выборе университета / О. Н. Рождественская // Физика. Технологии. Инновации (Секции 3, 4, 5) : тезисы докладов IV Международной молодежной научной конференции (Екатеринбург, 15–19 мая 2017 г.). — Екатеринбург : УрФУ, 2017. — C. 230-231.
Abstract: The article considers the main sources of information about the university among first-year students. The analysis of the received data is carried out and the most popular source is revealed, and also the role of advertising in formation of preferences at entering the university is revealed.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/107992
Conference name: IV Международная молодежная научная конференция «Физика. Технологии. Инновации»
Conference date: 15.05.2017-19.05.2017
Origin: Физика. Технологии. Инновации. Тезисы докладов (ФТИ-2017). — Екатеринбург, 2017
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fti_2017_504.pdf287,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.