Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/107976
Title: Проблема отсутствия инновационности в преподавательской деятельности
Other Titles: LACK OF INNOVATION PROBLEM IN TEACHING ACTIVITIES
Authors: Федорова, А. В.
Метелев, Д. А.
Fedorova, A. V.
Metelev, D. A.
Issue Date: 2017
Publisher: УрФУ
Citation: Федорова А. В. Проблема отсутствия инновационности в преподавательской деятельности / А. В. Федорова, Д. А. Метелев // Физика. Технологии. Инновации (Секции 3, 4, 5) : тезисы докладов IV Международной молодежной научной конференции (Екатеринбург, 15–19 мая 2017 г.). — Екатеринбург : УрФУ, 2017. — C. 208-209.
Abstract: This article examines the attitude of teachers towards innovations in education, as well as the teacher's readiness to participate in the innovative educational process. The teacher's ability to determine the prospects for his professional development in the light of innovative processes in education is crucial in the formation of a modern education system.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/107976
Conference name: IV Международная молодежная научная конференция «Физика. Технологии. Инновации»
Conference date: 15.05.2017-19.05.2017
Origin: Физика. Технологии. Инновации. Тезисы докладов (ФТИ-2017). — Екатеринбург, 2017
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fti_2017_490.pdf288,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.