Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/103234
Название: Indonesian undergraduate students’ perspectives of sustainable economic education: A survey study
Авторы: Wahjoedi
Priambodo, M. P.
Wijayanti, F.
Haryono, A.
Дата публикации: 2020
Издатель: Vilnius Pedagogical University
Библиографическое описание: Priambodo M. P. Indonesian undergraduate students’ perspectives of sustainable economic education: A survey study [Indonezijos bakalauro studijų paskutinio kurso studentų darnaus ekonominio švietimo perspektyvos: Apklausos tyrimo rezultatai] / M. P. Priambodo, F. Wijayanti, A. Haryono. — DOI 10.15823/p.2020.139.11 // Pedagogika. — 2020. — Vol. 139. — Iss. 3. — P. 219-238.
Аннотация: This study was designed to uncover perceptions of 230 undergraduate students at a public university in Indonesia, concerning sustainable economic education issues in higher education settings. The results of this study suggested that the respondents held positive beliefs on the issue of sustainable economic education issues. Despite this, they voiced multifaceted perspectives on the refinement of economic teaching practices. This paper ends with suggestions for the stakeholders to improve the quality of classroom teachings which corresponds to the age of industry 4.0. © 2020, Vilnius Pedagogical University. All rights reserved.
Ключевые слова: ENVIRONMENTAL ECONOMIC EDUCATION
INDUSTRY 4.0 ERA
INFORMATION AND TECHNOLOGY REVOLUTION
SUSTAINABLE ECONOMIC EDUCATION
UNDERGRADUATE STUDENTS’ PERSPECTIVE
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/103234
Условия доступа: info:eu-repo/semantics/openAccess
Идентификатор SCOPUS: 85097629459
Идентификатор PURE: 20384284
4cb691e4-45e7-4783-9aef-d99fd8442d68
ISSN: 13920340
DOI: 10.15823/p.2020.139.11
Сведения о поддержке: We wish to thank the anonymous reviewers in this journal for their critical feedback on our paper. Our sincere thanks also go to Pusat Publikasi Akademik Universitas Negeri Malang for the guidance in writing this paper.
Располагается в коллекциях:Научные публикации ученых УрФУ, проиндексированные в SCOPUS и WoS CC

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2-s2.0-85097629459.pdf556,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.